Avatar billede ryt Nybegynder
30. maj 2002 - 20:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Give point

Jeg stillede et spørgsmål i går. Jeg vil gerne give point til bufferzone og lukke spørgsmålet.Hvordan gør jeg ? Skal jeg lukke min konto - or what ? Tak
"ryt"
Avatar billede jin Nybegynder
30. maj 2002 - 20:14 #1
Hvis han har lagt et svar..Skal du bare accepterer det nederst..
Markere hans navn ok klik på acceptere
Avatar billede rasmuslarsen Nybegynder
30. maj 2002 - 20:14 #2
give alle dine point til ham og så stoppe på exp.dk ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. maj 2002 - 20:14 #3
Hvis du vil give point til en for at lukke et spm. så acceptere dog hans svar?
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
30. maj 2002 - 20:14 #4
Få bufferzone til at ligge et svar, og så accepter hans svar !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. maj 2002 - 20:15 #5
Hvis han har lagt sit svar som et "svar" og ikke en "kommentar", skal du blot markere han navn i spørgsmålet, og klikke "Accepter". Har han blot lagt svaret som en "kommentar", er du nødt til at bede ham lægge et svar.

NanoQ