Avatar billede henrik.falk Nybegynder
30. maj 2002 - 08:28 Der er 4 kommentarer

Rom Bios????

Hvad indeholder rom bios????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 08:36 #1
Nu har du lige oprettet 3 spørgsmål i kategorien "Eksperten" - Tror du ikke der vil være større mulighed for svar hvis du havde oprettet dem i de dertil hørende kategorier?

Jeg har ikke en dyt forstand på hardware, men får mail om de her spørgsmål fordi jeg som coAdmin følger med i "Eksperten" kategorien.

Når det så er sagt, så er dine spørgsmål ikke specielt godt formulerede - Jo mere spørger gør ud af det fra starten - Jo bedre og hurtigere svar.

/Nikolaj/coAdmin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2002 - 08:36 #2
Nu har du oprettet 5 spørgsmål... hmmmm...
Avatar billede henrik.falk Nybegynder
30. maj 2002 - 08:39 #3
sorry er ny her vidste ikke at at bios var hardware
Avatar billede toocool Nybegynder
30. maj 2002 - 11:17 #4
BIOS: Basic Instruktion Operating System. Her ligger de basale indstruktioner til computeren, så den "ved" hvilken harddisk den skal starte på, hvad slags ram der er i, hvorhurtigt grafikkortet kan køre og den slags.