Avatar billede -and1- Nybegynder
29. maj 2002 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lang dl tid på Edonkey?

Hejsa,
Jeg har lige downloadet Edonkey, et er da et okay program! Jeg undrer mig bare over det tager så lang tid at downloade? kan det virkelig passe eller er det mig der gør noget forkert?

MVH Andreas
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
29. maj 2002 - 20:41 #1
Det er ligeson Kazaa - hastigheden afhænger af den, som sender til dig - ikke din hastighed!
Avatar billede chris_dk Nybegynder
29. maj 2002 - 20:46 #2
prøv at opdatere server listen jeg kender en god side hvor de konstant opdater.. du kan også prøve at pille ved dinne porte men hvis du ikke har forstand på det så lad vær men siden er:  http://www.thedonkeynetwork.com/cgi-thedonkeynetwork/tdn.pl?site=server_index.html  men som overstående går det hurtiger jo flere sources der er....
Avatar billede troels54 Nybegynder
30. maj 2002 - 19:07 #3
du kan bruge "donkeybot". jeg arbajder på et link
Avatar billede troels54 Nybegynder
30. maj 2002 - 19:09 #4
ahh. så fandt jeg det. den burde optimerer din donkey ret meget.
http://www.file-finder.com/
Avatar billede troels54 Nybegynder
13. juni 2002 - 18:41 #5
tid til at lukke dette spm.