Avatar billede allan.k Nybegynder
29. maj 2002 - 17:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Wma til mp3??????

Jeg har lavet alle mine lyd filer om fra mp3 til wma, for at spare plads. Det er også meget godt, men nu kan jeg ikke lave dem om til mp3 filer igen, og så kan jeg jo ikke bruge dem til en bærebar mp3 afspiller, eller hvad? Jeg har prøvet med Nero, men den ville ikke gøre det. Kan det være rigtigt at man ikke kan lave sine filer om efter at de er blevet til wma?

Mvh Allan.
Avatar billede prodic Mester
29. maj 2002 - 17:57 #1
Avatar billede allan.k Nybegynder
29. maj 2002 - 18:07 #2
Det ser ud til at være et rigtigt godt program, men det koster jo....findes der ikke noget der er gratis?
Avatar billede chris_dk Nybegynder
29. maj 2002 - 20:34 #3
jo
Avatar billede chris_dk Nybegynder
29. maj 2002 - 20:35 #4
cdex
Avatar billede chris_dk Nybegynder
29. maj 2002 - 20:36 #5
j finder lige et link
Avatar billede chris_dk Nybegynder
29. maj 2002 - 20:37 #6
Avatar billede chris_dk Nybegynder
29. maj 2002 - 20:38 #7
så skulle du være godt kørende
Avatar billede allan.k Nybegynder
29. maj 2002 - 20:39 #8
Jeg kigger lige på det.
Avatar billede allan.k Nybegynder
29. maj 2002 - 20:48 #9
Jeg har lige kigget på cdex og det kan ikke det som jeg ville. Jeg skal bruge et program som kan lave mine wma filer om til mp3 filer, det kan wma workshop fra litexmedia, men så skal man betale for det.

Mvh Allan.
Avatar billede delax Nybegynder
31. maj 2002 - 14:54 #10
Prøv så vidt muligt at holde dine originaler i Wav. Både WMA og MP3 er lossy formater som smider noget væk, så flere konverteringer mellem disse formater vil ødelægge lydkvalitet mere og mere. Du kan altid lave en mp3 eller wma ud fra en original wav.