Avatar billede sting Nybegynder
28. maj 2002 - 08:05 Der er 11 kommentarer

1000 kr.- for et opdaterbart nyhedsfelt

Hej

Jeg mangler et opdaterbart nyhedsfelt.
Det skal være sådan at administratoren m.f. kan opdatere direkte fra nettet.

Jeg vil betale 1300 kr.- incl. nyhedsfelt og opsætning .

HASTER
Avatar billede robotten Praktikant
28. maj 2002 - 08:08 #1
Så skal du over på sharksforum, hvis du gerne vil betale med andet end E guld.

/Robotten

Men prøv da evt. at få hjælp her først, uden at love penge for det.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2002 - 08:10 #2
Hvis du har adgang til MySQL kan dette bruges: http://netcoders.dk/sources.asp?mode=ref&id=1579&type=0

Det er gratis....pointene vil jeg da gerne have *G*
Avatar billede limemedia Nybegynder
28. maj 2002 - 08:11 #3
sting >> skriv til lars.jensen@ljweb.biz med præcis hvordan du vil have det til at virke, så finder vi ud af det !
Avatar billede budda Nybegynder
28. maj 2002 - 09:10 #4
sting >> eller skriv til webmaster@thebeat.dk så kan vi også nemt finde en løsning...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. maj 2002 - 09:13 #5
Point er eneste gyldige valuta på Eksperten. Skal opgaven løses for penge, henvises til Sharksforum.

NanoQ/coadmin
Avatar billede pkornum Nybegynder
28. maj 2002 - 09:58 #6
jeg har lige lavet et til mit eksamens projekt  i php pg javascript (richedit)http://webfx.eae.net/dhtml/richedit/richedit.html hor du kan formatere dit tilbud/nyhed online med bold underline osv ret lækkert hvis jeg skal sige det selv!
Avatar billede pkornum Nybegynder
28. maj 2002 - 09:59 #7
du kan maile mig hvis du vil have et link så du kan se min version peter@kornum.info
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
28. maj 2002 - 12:54 #8
Hey
Jeg har et færdigt liggende derhjemme. Det kan følgende
Tilføje nyhed
Rette Nyhed
Vise (selvfølgeligt)
Rette (opdatere)
mail filip@bech-larsen.dk så kan du ha det i morgen tidlig!
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
28. maj 2002 - 12:56 #9
JEg kan btw nemt sætte det sammen med en wysiwyg editor... altså sådan at dit textfelt ligner msword 2000 med fed, kursiv, skrifttype, størrelse, tabeller, billedegenskaber osv...
Avatar billede robotten Praktikant
31. juli 2002 - 09:44 #10
Har du fået det lavet?
Avatar billede robotten Praktikant
28. august 2002 - 14:43 #11
Hallo?