Avatar billede rezz Nybegynder
27. maj 2002 - 15:49 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

GTA3

Jeg har lige købt GTA3 men det lakker for vildt når jeg spiller jeg skulle helst kunne spille det da men hvad kan jeg gøre for at fikse det

Jeg kører med Win2000 - 700 Mhz - 64 MB GFX - 128 RAM

Jeg har en anelse om det kunne være rammende som der ikke er nok af :(

//ReZz//
Avatar billede commander Nybegynder
27. maj 2002 - 15:57 #1
For lidt ram til W2K og GTA 3 !!!
det R rigtigt men prøv at sætte alle grafik indstillinger på minimum måske hjælper det (w2k tager ca. 70 MB ram til sig selv prøv evt. med w9x/winme)
Avatar billede commander Nybegynder
27. maj 2002 - 15:57 #2
SVAR ::: For lidt ram til W2K og GTA 3 !!!
det R rigtigt men prøv at sætte alle grafik indstillinger på minimum måske hjælper det (w2k tager ca. 70 MB ram til sig selv prøv evt. med w9x/winme)
Avatar billede initializing Nybegynder
27. maj 2002 - 16:02 #3
Commander: Det der er vist ikke helt rigtigt?

Hvis Dvs. at han kun har 58 RAM tilbage når hans com. er startet helt op?

Det er løgn det du siger.
Avatar billede dmcn Praktikant
27. maj 2002 - 16:08 #4
initializing : Det kan nu fint passe - min WinXP bruger lige nu 330 MB ram, og jeg kører kun IE, mIRC, ICQ, styleXP og Outlook. Lige efter en boot bruger den ca. 200 MB ram.
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
27. maj 2002 - 16:17 #5
så hent memturbo...eller et tweak program, hvor du er i stand til at 'scrubbe' rammene, inden du starter spillet!!
Avatar billede rezz Nybegynder
27. maj 2002 - 16:23 #6
jdr_lundgren kan du ikke lige smide et link ? til sådan et program.... og hvad gør det lige præcis
Avatar billede dp-boy Nybegynder
27. maj 2002 - 16:41 #7
Wintercooler er et godt program til formålet.. Det kan frigøre flere ram, og samtidig kan programmet også bruges til at booste dit internet. Du kan finde det her :
http://www.liveye.com/wintercooler/download.html

Mvh.
dp-boy
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
27. maj 2002 - 19:41 #8
http://www.memturbo.com/downloads.htm  <- det er godt nok kun en trial version, men det hjælper stadig :D
Avatar billede dp-boy Nybegynder
28. maj 2002 - 12:38 #9
Takker for points ;o)