Avatar billede kamonika Nybegynder
27. maj 2002 - 10:09 Der er 4 kommentarer

Bliver smidt af ISDN hos TDC hver time!

Hejsa,

Jeg har en internetforbindelse (ISDN) hos TDC. Den fungerer sådan set godt nok, bortset fra at jeg bliver smidt hver evig eneste time. Ja, så godt som på sekundet. TDC support hævder jeg skal sætte ,,, efter opkaldsnummeret, men lige lidt hjælper det. Nogen ideer´???

På forhånd tak.

Kamonika
Avatar billede kamonika Nybegynder
27. maj 2002 - 10:12 #1
Ps. Jeg kører Win98.
Avatar billede peet-49 Novice
27. maj 2002 - 11:25 #2
Kører du med Eicon-diva modem?
Avatar billede kamonika Nybegynder
27. maj 2002 - 11:39 #3
Det tror jeg nok.
Avatar billede peet-49 Novice
27. maj 2002 - 12:21 #4
Så hent en opdatering hos TDC. Jeg har haft samme problemer med Eicon, og det er klaret efter opdatering.