Avatar billede colabund Nybegynder
26. maj 2002 - 15:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

"blackout" når jeg skifter side på internet

med jævne mellemrum (fra 5 min til flere timer)går min pc totalt blackout (sort skærm), når jeg henter en ny side på nettet, vi har to maskiner mere på LAN, den ene med samme styresystem (win98se) som ikke har samme problem. Problemet opstår kun ved download, så fx netradio er "forbudt" på min mask. På min mask. er der flere brugerprofiler, alle med samme prob., kabler osv er chekket, og mask. kan stå tændt i dagevis uden prob., så længe der ikke skal downloades, hilfe??
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. maj 2002 - 15:25 #1
har du prøvet at genistallere dit netkort + alle netværksprotokoller?!
Avatar billede colabund Nybegynder
26. maj 2002 - 17:55 #2
sorry, jeg var lige væk
>metal, tak for input, det prøver jeg, jeg skal líge vågne helt op først...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. maj 2002 - 18:10 #3
hehe ok
Avatar billede colabund Nybegynder
26. maj 2002 - 22:16 #4
nu har jeg prøvet at geninstall. de sidste fu****** 2 timer, jeg tror at netkortet er def.
>metal: du ledte mig på sporet (sandsynligvis), jeg vender tilbage om et par dage, så får du dine point!
Avatar billede colabund Nybegynder
26. maj 2002 - 22:18 #5
Det sk*** netkort er sprit-nyt!! Men okay, for 4 uger siden solgte vi en ny bil til ca. 292.000 kr, som lækkede olie fra starten...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. maj 2002 - 07:39 #6
hehe ja sådan kan man være uheldig
jeg lægger et svar, så :0)
takker
Avatar billede colabund Nybegynder
27. maj 2002 - 18:40 #7
Det var åbenbart ikke netkortet alligevel, junior d. ældste (195 cm)installerede sit netkort (realtech) på min PC i en anden slot, så fung. min mask. Derefter install. han mit netkort (surecom) på hans PC, og der fungerer det hele også fint. Så er spørgsmålet bare, om den pågældende slot i min PC er def., eller det bare er hardwarekonfigurationen som sådan, der ikke duede???? (jeg gider ikke flytte netkortet...:)) Kommenter venligst, så får du et (1) point ekstra...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. maj 2002 - 18:51 #8
tjah om det er hardwarekonfigurationen eller din slot, det er jo et godt spørgsmål! Det kan også ha være nogle ressourcekonflikter. Men godt at det så virker med den opstilling I har lavet nu! :0)
tak for point - og behold bare det sidste point ;)
Avatar billede colabund Nybegynder
27. maj 2002 - 19:59 #9
Det der med ressourcekonflikter - ville man ikke kunne se det med de der "gule udråbstegn"??, dem var nemlig ingen af.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. maj 2002 - 20:39 #10
jo det ville man
Avatar billede colabund Nybegynder
27. maj 2002 - 21:44 #11
Jeg prøver at flytte netkortet, når jeg kommer på plejehjem, der er ikke så længe til..  :))
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. maj 2002 - 07:32 #12
*LOL*