Avatar billede carstensm Nybegynder
26. maj 2002 - 12:39 Der er 5 kommentarer

Kommunikation med PC fra telefon

Hvilket noget hardware og software skal jeg bruge for at snakke med min PC fra en trykknaps-telefon?

Jeg vil kunne indtaste nogle koder som PC'en så skal reagere på. Jeg skal nok bruge et slags modem, men hvad ellers? Links til information vil også være velkomne.

MVH
Carsten
Avatar billede tuctoh Nybegynder
26. maj 2002 - 12:40 #1
jeg lytter med :)
Avatar billede carstensm Nybegynder
26. maj 2002 - 12:41 #2
PS: Jeg vil programmere i Java (Evt. Delphi eller C++)
Avatar billede dskytte Nybegynder
26. maj 2002 - 12:51 #3
I am online and lisening
Avatar billede cjp Nybegynder
26. maj 2002 - 17:15 #4
Hej Carsten
For at opfatte tonerne fra en telefon skal du bruge en DTMF modtager, jeg har ikke kendskab til nogle modemer der har en sådan indbygget,
I dit tilfælde ville jeg få fat i noget hardware der kan aflæse tonene fra en tlf.
Avatar billede hanloven Mester
26. oktober 2003 - 14:40 #5
Ved godt det er et gammelt spørgsmål, men alligevel :-)

- Prøv at kontakte www.vejle-rc.dk (RC elektronik i Vejle..) - Tror de har noget du kan bruge. - Hvis du ikke for længst har klaret det på anden vis :-)

Bare en kommentar.