Avatar billede osh Nybegynder
26. maj 2002 - 11:01 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Problemer med USB port ?

Hej
Jeg har købt et digital kamera af typen Nikon Coolpix995 med tilhørende software (Nikon View v4.3.1)
Jeg har installeret softwaren, men når jeg skal overføre billeder sker der ikke noget.
Jeg har to USB porte på min computer. Den ene bruges til printer, den anden til scanner.
Jeg har forsøgt at anvende USB port til scanner, men det virker åbenbart ikke.
Hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede seraphiel Nybegynder
26. maj 2002 - 11:12 #1
Har du tjekket om kameraet er tændt ?
Den fejl lavede jeg første gang ! ;)
Hvis du mener du har tændt det, så er det nok ikke tændt, fordi displayet er !
Du skal ha' kameraet 'åbnet'.. ;)
Avatar billede osh Nybegynder
26. maj 2002 - 11:16 #2
Ja, kameraet skulle være tændt. Det er somom USB porten ikke kan "fange" kameraet.
Avatar billede osh Nybegynder
26. maj 2002 - 11:22 #3
mon det er fordi jeg har brugt USB porten til scanner, og når jeg så skifter til kameraet "slipper" porten ikke scanneren ??
Avatar billede seraphiel Nybegynder
26. maj 2002 - 11:53 #4
Nej, USB genkender selv det du sætter til..
Har du åbnet den der klap der sidder for linsen og prøvet ? ;)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
26. maj 2002 - 12:37 #5
Har du drejet knappen helt hen på play?
Avatar billede osh Nybegynder
26. maj 2002 - 13:01 #6
Jeg sidder lige og prøver forskellige ting.....vender tilbage om lidt
Avatar billede osh Nybegynder
26. maj 2002 - 16:42 #7
Jeg har fundet løsningen
Det var en forkert driver der var indlæst
Tak for deltagelsen
Avatar billede seraphiel Nybegynder
26. maj 2002 - 20:23 #8
Takker for point's.. :)