Avatar billede jin Nybegynder
23. maj 2002 - 14:23 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lave design om til tabels !

Hej...

Jeg har netop fået fremstillet dette design

http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/heks%20copy.gif

via dette spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/204273 "Design !".

Nu vil jeg så høre, om der er en, der kunne tænke sig, at  lave dette design i tabeller for mig?

/Jin
Håber der er nogen der kan gøre det hurtigt :D
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
23. maj 2002 - 14:31 #1
Så skal jeg nok have giffen uden tekster...
Avatar billede heyday Nybegynder
23. maj 2002 - 14:34 #2
blegansigt.com --> Det er mig, der har lavet designet. Jeg sidder inde med pds. filen, hvis du hellere vil have den? Ellers kan jeg uden problemer sende gif-filen til dig?
--> Heyday <--
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
23. maj 2002 - 14:39 #3
pds-filen er glimrende...

mail den bare på: bleg@blegansigt.com
Avatar billede heyday Nybegynder
23. maj 2002 - 14:42 #4
blegansigt.com --> Det vil jeg gøre... Skulle bare lige høre fra Jin, grundet han ikke er online det meste af dagen i dag, er jeg hans 'sendebud', hvornår du kan få det færdigt til? Ikke for at skynde, men han skal vist bruge det på mandag.
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
23. maj 2002 - 14:52 #5
Jeg skynder mig...

Senere i dag (forhåbentlig)...
Avatar billede heyday Nybegynder
23. maj 2002 - 17:13 #6
Blegansigt.com --> Har du icq? for jeg kan max. sende 1 mb over min mail.
Avatar billede jin Nybegynder
23. maj 2002 - 21:36 #7
Slet ingen ?
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
24. maj 2002 - 09:35 #8
heyday --> desværre har jeg ikke icq. Kan det lade sig gøre alligevel?
Avatar billede jin Nybegynder
24. maj 2002 - 15:55 #9
Blegansigt.com laver du noget eller hva'??
Hva med dig HEYDAY kan du ikke lave koden ?
Avatar billede heyday Nybegynder
25. maj 2002 - 16:02 #10
Jin --> Har ikke tid nu - eksamen!

Blegansigt.com --> Jo hvis du har msn messenger? Ellers har jeg ikke nogen ide.
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
27. maj 2002 - 09:20 #11
Jeg skal lige have PSD-filen først, før jeg kan lave det...

Heyday -> kan du ikke bare uploade det til nettet?

Og så poste URL her?
Avatar billede heyday Nybegynder
27. maj 2002 - 13:23 #12
Nå jo det kunne jeg godt...Pis nu blev det mandag...så har han nemlig ikke brug for det mere!
Det var en skam, skulle have tænkt på uploadingsmuligheden!:( Undskylder mange gange blegansigt.com
Avatar billede jin Nybegynder
29. maj 2002 - 14:56 #13
Hvis nogen kan lave det til imorgen ville det være SUPERT....!