Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 13:59 Der er 52 kommentarer og
6 løsninger

Site vurdering tak...

Hvad syntes i om denne side:
www.bjarke.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2002 - 14:00 #1
Den sort og grå og rimeligt kedelig.
Avatar billede denner Nybegynder
23. maj 2002 - 14:01 #2
Dens design er fed nok.. MEN der hvor man kører musen over et link er lidt for gammet
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2002 - 14:01 #3
p.s hvis du afsatte lidt point, kunne det være du ville få flere vurderinger :)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:01 #4
John> ja, det var sørme en dejlig vurdering...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2002 - 14:03 #5
crazy_legs> du bad om en vurdering - det kan du ikke brokke dig over.
Avatar billede resten Nybegynder
23. maj 2002 - 14:03 #6
Der skal mere farve på
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2002 - 14:03 #7
den er firkantet grå kedelig og lidt smagsløs efter min mening.
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. maj 2002 - 14:04 #8
Syntes den er for dyster til min smag.
Selve iden er okay, men syntes du mangler lidt grafik i logoet. Hvis det er en af de der klaner kunne du jo bruge nogle billeder fra spillet.
Syntes også at krydscursor sutter for vildt.
Ellers okay, men lidt arbejde kan den blive endnu feder :)

/Michael Knudsen
Avatar billede dmdisco Nybegynder
23. maj 2002 - 14:04 #9
mørk og ikke meget originalt
der er meget der bevæger sig, det kan godt genere øjenene
Avatar billede acid-head Nybegynder
23. maj 2002 - 14:04 #10
Jeg synes den er bygget op på en rigtig flot måde, men John har ret i at den er lidt grå og trist... Bland nogle farver ind... Dermed siger jeg ikke at den skal være fuldstændig skrigende grøn, men du kunne blande lidt mørkerødt eller noget ind. Det passe godt til de grå nuancer(?)... =)

- Btw. hvorfor skal vi ikke have nogle point?! ;)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:06 #11
der er da 30 point...?
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. maj 2002 - 14:06 #12
Godt spørgsmål  måske lidt point ville give lidt konstruktivt kretik. Du downloader jo heller ikke counterstrike gratis vel eller måske du gør, du ved hvad jeg mener ;)
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
23. maj 2002 - 14:07 #13
Jeg synes sgu at den er meget fed
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. maj 2002 - 14:07 #14
wtf der stod altså 0 point lige før :)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:08 #15
mener i at 30 ikke er nok hvis jeg skal have ordentlige vurderinger...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2002 - 14:09 #16
crazy_legs> du have oprettet det med 0 points :)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:09 #17
hvilke farver ville være bedre at bruge...?
Avatar billede acid-head Nybegynder
23. maj 2002 - 14:11 #18
Det er fint at du har afsat 30 point... =) Men da vi skrev vores kommentar stod der 0 point... =)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:11 #19
ja ja, beklager det med pointene, men nu er de der, så vær lidt konstruktive... :-)
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
23. maj 2002 - 14:11 #20
synes siden er meget fed, man skal ikke altid lytte til hvad andre mener, hvis man selv synes at ens side er fed
Avatar billede acid-head Nybegynder
23. maj 2002 - 14:12 #21
Jeg synes også siden er meget fed, og jeg laver også altid mine sider i grå nuancer, for det synes jeg er pænt, men jeg prøver altid at blande lidt farver ind for at give den lidt kulør! ;)
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2002 - 14:12 #22
ok>>

siden er alt formørk, prøv at spække den lidt op med lidt andre farver ( ikke lyse farver ) vil give acid.head ret i det med den mørke røde.

logoet er umuligt at tyde, og siger intet om side, derfor gør noget mere ud af dette.

bevægende genstande er ikke lige sagen, da det fjerner brugerens opmæksomhed fra det primære, altså indholdet.

din ikoner til føj til foretrukne og startside:

det er måske ikke så smart at hotlinke mobilix's billeder, hent dem selv og upload dem til din egen side.

indholdet kan jo ikke rigtigt vurderes, da der intet er.

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:13 #23
skodtyskeren> tjaa... men det hjælper jo ikke at jeg syntes den er fed hvis resten af Danmark syntes den er grim... eller hva'?
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:14 #24
jeg hotlinker intet...?
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. maj 2002 - 14:14 #25
Skodskytten  Det vil sige hvis du lavede mælkechokolade  ville du syntes det var fint hvis du syntes det smagte godt og dine kunne ikke kunne fordrage det.  hmmmmm fedt nok du skal nok komme langt ;)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:15 #26
det ligger på en mobilix server, men jeg ejer www.bjarke.com domænet, og så har jeg makket lidt med speednames...
Avatar billede skodtyskeren Nybegynder
23. maj 2002 - 14:15 #27
Nej, det er rigtigt, men man kan jo aldrig gøre alle tilfredse
Avatar billede acid-head Nybegynder
23. maj 2002 - 14:16 #28
Questis -> Jeg tror faktisk crazy_legs' hjemmeside ligger hos mobilixnet, for alle HTML-siderne er også hostet af mobilixnet... =)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:17 #29
Hvor er det at jeg skal bruge det røde...?
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:18 #30
altså farven... ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2002 - 14:19 #31
Du kan lave det lysegrå rødt - dt tror jeg vil se flot ud :)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:20 #32
altså kanterne...?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
23. maj 2002 - 14:24 #33
jeg syntes også du blander for mange fonte sammen...
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 14:29 #34
dmdisco> det har du vist ret i...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
23. maj 2002 - 14:40 #35
det er sku da en kewl nok side... men er dog enig med at farverne er for mørke... og så drop det med at der er en tekst som kører fra højre til venstre på hver side... man kunne måske bruge den på forsiden... hvis det absolut skal være der...men det jeg synes er for "dårligt" er "+" tegnet ved rollover linkne (amatør-agtig css kode)... og dineikoner til "føj til foretrukne" og "startside" er er der ikke noget link, og ikke engang noget billede ved "tilføj til startside".... men det vigtigste er dog at lyse siden op med nogle lysere farver...

/Bjarke - (KLEIFDESIGN)
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
23. maj 2002 - 14:42 #36
einer svar...;o)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
23. maj 2002 - 15:00 #37
Er der en der gider lave de røde kanter til mig...? Der er 50+ til den der gider...
http://www.friserverplads.dk/crazy%20legs/Soul.zip
Avatar billede bgo Nybegynder
24. maj 2002 - 13:11 #38
Umiddelbart synes jeg siden ser rigtig godt ud. Jeg kan bare ikke lide den musecursor du bruger over links. Og det bliver jo faktisk kun værre med de mørke farver da cursoren nærmest forsvinder. Kunne også godt tænke mig at se hvordan indholdet skulle se ud for at få et bedre indtryk af helheden

bgo
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
24. maj 2002 - 22:54 #39
Er der en der gider lave de røde kanter til mig...? Der er 50 ekstra bobs til den der gider...
http://www.friserverplads.dk/crazy%20legs/Soul.zip
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
24. maj 2002 - 23:11 #40
hva'for nogle røde kanter?
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
24. maj 2002 - 23:11 #41
ska' der bare være en 1px rød kant rundt om det hele, eller wha'?
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
25. maj 2002 - 13:18 #42
De gråkanter skal være mørkerøde istedet...
Læs hele spørgsmålet hvis du ikke forstår...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 13:20 #43
det ville være nemmere hvis jeg fik, .psd filen eller .psp filen... har du ikke dem??
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
25. maj 2002 - 19:40 #44
nixen, ellers gjorde jeg det jo bare selv...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 20:30 #45
hvilken  farve?
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 20:31 #46
den her #900000
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 20:31 #47
???
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 20:38 #48
det kommer til at se sådan her ud:
http://www.musicchart.dk/exp/2top.gif
Avatar billede beldring Nybegynder
25. maj 2002 - 20:40 #49
Fed flash ...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 20:41 #50
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 20:42 #51
....det er ikke ham selv der har lavet flashen
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 20:43 #52
kom nu crazy_legs  ellers gider jeg ikke hjælpe dig!!!
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
25. maj 2002 - 22:34 #53
Du får 60 point hvis jeg får med begge farver...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 23:03 #54
jeg skal have pointne først, fordi jeg gider ikke til at skrive:
MADE BY KLEIFDESIGN , på dem allesammen ;o)
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
26. maj 2002 - 10:49 #55
Så nu har du fået dine point... Så vil jeg gerne have de to serier af billeder...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
26. maj 2002 - 12:19 #56
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
26. maj 2002 - 13:38 #58
Og det med "gør til startside" og "Føj til forestrukne" virker fint i IE6 men ikke i IE5...