Avatar billede urup Nybegynder
22. maj 2002 - 19:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Bærebar der støjer meget ......

Jeg har en helt ny bærebar (Fijitsu-Siemens Amilo D)
Jeg syntes den støjere meget...det er ikke ikke noget mekanisk men blæserne køre faktisk hele tiden...og det kan høres i hele huset....Kan der gøres noget...
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2002 - 20:00 #1
Klag til forhandleren. Det er ikke normalt.
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. maj 2002 - 20:04 #2
Det gjore min Compaq også, den fik de til rep. Så stoppet det lidt
Avatar billede toocool Nybegynder
22. maj 2002 - 20:21 #3
Det er ikke normalt. Det kan være en defekt blæser, men den skal hverken larme ret meget eller køre hele tiden.
Avatar billede mika Nybegynder
23. maj 2002 - 16:55 #4
Ved ikke med en amilo men ved nogle kan det stilles i bios om den skal køre hele tiden .
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
23. maj 2002 - 17:17 #5
De nye Macintosh larmer slet ikke :-)

Der er ingen blæsere i. Prøv en af dem!
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2002 - 17:19 #6
mariegaard2>Hvad er det for et svar at give?
Avatar billede urup Nybegynder
23. maj 2002 - 21:45 #7
Jeg har talt med Merlin i dag...de siger at når det er en Celeron cpu der er i så skal den køle hele tiden....den er på 1.1 ghz
Avatar billede mika Nybegynder
23. maj 2002 - 22:51 #8
Jeg har en atlon mobile processor i min den kører ganske lidt hele tiden og spinder op engang imellem eller når den bliver belastet meget.
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2002 - 22:52 #9
urup>Jeg synes du skal kontakte Fujitsu og høre dem ad.
Avatar billede urania Nybegynder
25. maj 2002 - 03:02 #10
Jeg har også en Celeron og køleren kører hele tiden. Targa siger også det er normalt, så det er sidste gang jeg køber en bærbar med Celeron.
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
27. maj 2002 - 22:38 #11
Celeron burde ikke blive så varme som Athlon!!  Men det kan være at din celeron er en desktop model og athlonen ER en mobile version!!
Avatar billede toocool Nybegynder
27. maj 2002 - 23:39 #12
Det er noget fis at sige, at en Celeron skal køles hele tiden. Så er notobooken ganske enkelt lavet for billigt: D.V.S med en blæser som kun kan køre en hastighed! Eksempelvis Amitechs bærbare med celeron-cpu kører IKKE hele tiden..... så det er ikke et svar du skal stille dig tilfreds med.
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
29. august 2002 - 22:10 #13
Men hvis det som tidligere nævnt er en desktop-model, er det normalt den vil køre hele tiden, sørg altid for at få en med MOBILE..

Men læste noget om at Amitech's (tror jeg) cpu'er (celeron 1000->) futtede af hvis man satte den i en dyne osv...

Men skal lige se om jeg kan finde den artikel :-)
Avatar billede urup Nybegynder
29. august 2002 - 22:13 #14
Polle...det vil jeg maget gerne hvis du kan finde det...*s*