Avatar billede thesandman.dk Nybegynder
21. maj 2002 - 21:05 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Skal sælge en pc! Pris?? Help!

Har en:

- AMD K6-2 3D Now! 300 MHz
- Aopen Motherboard
- Lydkort
- 2 harddiske på 2 & 3 GB
- Diskettedrev & Pioneer 32 x cd-rom drev
- Voodoo 2 12MB
- 256 MB PC100 ram

Den skal sælges som den er samlet! Der er intet med, hverken skærm eller tastatur eller noget, bare maskinen med alle drivere og alt! intet mangler. Men jeg ved ikke hvilken pris der er fair... jeg har brugt maskinen en del, og den kører fint. Jeg mener selv at når der er så mange ram i ( i forhold til dens alder), så burde det trække den lidt op i pris, men hvad synes i folks?

Håber på forslag meget snart!
- Mvh TheSandman.DK

Avatar billede cocio Nybegynder
21. maj 2002 - 21:07 #1
Jeg synes at du skulle tage 800,- for den... Jeg har lige solgt min egen næsten den samme, processoren var bare på 500 mhz. Den solgte jeg for en tusse! (1000,-)
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2002 - 21:07 #2
en tusse ville jeg give for den, det er vist det hele du kan forvente. da den er forældet helt vildt

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2002 - 21:09 #3
Max 1000,-
Avatar billede thesandman.dk Nybegynder
21. maj 2002 - 21:21 #4
Okay... Men håber på nogle svar fra flere folk! Lader lige spørgsmålet stå i lidt tid!
Avatar billede sukos Juniormester
21. maj 2002 - 22:10 #5
Jeg ville smide den på www.dba.dk til 1200,- og se om ikke der skulle være en køber.
Kunne da ellers godt selv bruge ram'ne :O)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
21. maj 2002 - 23:42 #6
1000,- er vist et meget realistisk bud , det er muligt at du kan opnå lidt mere på qxl.dk men det er også en mulighed at du ikke kan få den solgt. Du kan jo sætte den til en mindstepris på 1000,- og se om budene kommer derop ad.
Du kan også sælge delene hver for sig og sikkert opnå en højere pris , måske vil det tage lidt længere tid men så vil prisen være flg.:
HD 2-3 GB ca. 200-300,- kr. stk.
Ram pc100 64/128/256 MB ca. 75/150-200/300-350,- kr.
Cpu og mobo 300-450,- kr.
Voodoo 2 ca.150-200,- kr.
Resten kan du sælge samlet eller give væk.
Mht. til skærmkort , hvilket 2D kort er der i ?
Avatar billede pentium4 Juniormester
22. maj 2002 - 01:09 #7
Sælg den i Nyhedsgruppen dk.marked.privat.edb og se hvad de vil give for den enten delt eller samlet. Det er der flere der gør for det kan godt være at du får mere ud af at sælge den i løsdele.
Og regn med 800-1000 kr.
Avatar billede thesandman.dk Nybegynder
22. maj 2002 - 07:54 #8
Mange tak for jeres hjælp, jeg tror jeg har fået nok bud nu. Men i har været til stor hjælp, før stod jeg på bar bund, men nu ved jeg hvad jeg skal tage for computeren.

Mange tak mates ;D

Mvh. TheSandman.DK ( #GnuAction @ Quakenet -> Hp @ www.gnuaction.webbyen.dk )
Avatar billede trismegistos Nybegynder
22. maj 2002 - 12:53 #9
Det var så lidt......:)
Avatar billede pentium4 Juniormester
23. maj 2002 - 01:02 #10
Takker for point'ne.