Avatar billede kristinex Nybegynder
21. maj 2002 - 19:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HASTER!!! Skip intro

Hej,

Er der en der ganske simpelt gider forklare hvordan, jeg laver en skip intro????
Er der ikke en måde at gøre det på uden,a t lave skjulte knapper og hvad ved jeg???? F.eks. bare som et alm. link??

PFT
Avatar billede n!nja Nybegynder
21. maj 2002 - 19:32 #1
Du kan bare lave et almindeligt link som linker hen til den frame hvor din "rigtige" film starter...
on (release) {
    gotoAndPlay (DinStartFrame);
}
Avatar billede kristinex Nybegynder
21. maj 2002 - 19:40 #2
Men det er ikke en frame - det er en selvstændig movie! Har du et andet forslag??? :0)
Avatar billede n!nja Nybegynder
21. maj 2002 - 19:41 #3
Kan du ikke bare linke til den movie istedet?
Avatar billede pyroman Nybegynder
21. maj 2002 - 19:54 #4
Er det som en intro før en html side eller er det før en flashside?
Avatar billede kristinex Nybegynder
21. maj 2002 - 19:57 #5
Det er en intro før en flash side (på trods af at begge .swf filer bagefter skal sættes ind i HTML.
Avatar billede kristinex Nybegynder
21. maj 2002 - 19:59 #6
Jeg er i øvrigt godt klar over, at jeg bare kunne lave et almindeligt link på HTML siden. Jeg ville bare gerne undgå den grimme streg under linket - derfor hellere i Flash.
Avatar billede pyroman Nybegynder
21. maj 2002 - 20:09 #7
Hvis du gerne vil fjerne den grimme streg under et link i html så brug CSS styles
Og hvis knappen absolut skal laves i flash og introen ligger i sit eget html dokument kan du bare bruge:

on (release) {
    getURL ("EfterIntroenSide", "_self - eller navnet på framet");
}
Avatar billede kristinex Nybegynder
21. maj 2002 - 20:19 #8
Tak :0)