Avatar billede lrm Nybegynder
22. juli 2000 - 11:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tweak og andre programmer til WinME

Hej
Jeg bruger nu WinME men jeg savner nogle programmer... kan man bruge, de programmer der er skrevet til Win98 eller dem der er til Win2000 eller kommer der måske programmer kun til WinME ?
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
22. juli 2000 - 12:40 #1
Jeg vil gætte på at du kan hente dem hos www.microsoft.com
Avatar billede benny.dk Nybegynder
24. juli 2000 - 07:55 #2
Da du tænker på Tweak, så regner jeg med at du mener programmer til at rettet i udokumenteret ndstillinger i \'windows kernen\', så er det ikke ret smart at bruge udgaver beregnet til andre versioner end den man bruger. Så svaret er NEJ. Men som 2hot4u skriver, så besøg producentens hjemmeside.
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
24. juli 2000 - 09:24 #3
Ja, hvis du finder det, så er du velkomen til at dele ludt ud af dine point, he he...
Avatar billede lrm Nybegynder
24. juli 2000 - 10:17 #4
Det er korrekt skulle gerne være et program skrevet til WinME, sp er om programmer til Win98 også virker uden problemer til WinME, der står intet om det på www.microsoft.com

Avatar billede mglarsen Nybegynder
29. juli 2000 - 15:20 #5
Du kan hente TweakUI til WinMe her: http://www.wmeworld.com/download_files/tweakui.zip