Avatar billede mystic Nybegynder
17. maj 2002 - 14:22 Der er 5 kommentarer

Brænde Tekst ind!!!

Hey jeg har optaget en film med mit videokamera.

Og ville høre om der findes et program så jeg kan brænde tekst ind i den. Det skal være såen at hvis man smækker den i DVD maskinen skal underteksten komme automatisk. kan det lade sig gøre eller er det ulovligt???

Avatar billede nfotx2 Nybegynder
17. maj 2002 - 14:56 #1
en film??? en du selv har lavet, eller en du har optaget i biografen???
Avatar billede nfotx2 Nybegynder
17. maj 2002 - 14:57 #2
hvis du har optaget den i biografen ved du vel godt at du har gjort noget ulovligt ikk?
Avatar billede mystic Nybegynder
17. maj 2002 - 16:02 #3
Det er en Hjemmevideo!!!
Avatar billede stinky Nybegynder
08. august 2002 - 18:21 #4
er det undertekster og har du filmen på hd eller stadig i kameraet?
Avatar billede michaelmo Nybegynder
31. august 2005 - 19:43 #5
ulead har lavet en række programmer specielt til udarbejdelse af egne dvder bla. med den funktiontion som du efterspørger gå ind på ulead.com der kan du hente trial versioner af progammerne det skulle gerne virke!