Avatar billede mrhamlet Nybegynder
15. maj 2002 - 12:49 Der er 39 kommentarer

Jeg mangler et logo

Jeg mangler et logo til et nystartet firma, som yder konsulentbistand til firmaer og forretninger, som ønsker at promovere sig på internettet.

Jeg forestiller mig noget med bogstaverne n og u, eller n og c (begge med små bogstaver), men jeg går ikke af vejen for andre muligheder.

Logoet skal have målene: H=100 B=150 px. Logoet skal passe på en baggrund med farven: # F4FEFF
Avatar billede mrhamlet Nybegynder
15. maj 2002 - 12:50 #1
Jeg skylder måske lige at sige, at firmanavnet er nu-consult.
Avatar billede hirayz Nybegynder
15. maj 2002 - 12:57 #2
Avatar billede zvansen Nybegynder
15. maj 2002 - 13:04 #3
jeg tror du skal ind under sharksforum... Jeg ved ikke naar det gaelder et logo men normalt bliver spm. der indtjener penge (paa den ene eller den anden made) henvist dertil.

Jeg siger ikke at der er ikke er en der vil lave det for de 200 point men du kommer nok til at hoere lidt mere til sharksforum :D

Jeg oensker dig held og lykke med at finde en der gider at lave det, da jeg ikke har tid..

/Zvansen
Avatar billede ckh Nybegynder
15. maj 2002 - 13:10 #4
hirayz>>  *lol*  Men du mangler et slogan i dit ellers udmærkede forslag:
http://www.eyesite.dk/nu_c.gif
Avatar billede hirayz Nybegynder
15. maj 2002 - 13:21 #5
ckh >> *LOL*
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 14:59 #6
helvede to geniale tilbud :)
Avatar billede kolzie Nybegynder
15. maj 2002 - 15:42 #7
chokobear>
Yep, fatter ikke hvordan de kan lave 2 så flotte logo'er ;)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 15:48 #8
nej det er svært, hvad mon det program hedder som de er lavet i
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 15:50 #9
Hej mrHamlet

Jeg kan godt prøve, selv om resultatet bliver virkelig skidt, da jeg ikke har meget erfaring...men det er da et forsøg værd.

Hilsen --> Heyday <--
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 15:51 #10
samme her kigger sku nok lige på det
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 15:51 #11
Kan det passe den farve logoet skal passe til er næsten hvid?
Avatar billede kolzie Nybegynder
15. maj 2002 - 16:04 #12
HMMMM...
Hader at skulle lave de "små logo'er" og så hader jeg oxo at lave ud fra - ønsker...
Anyway, mit "klamme" forslag:
http://www.norrea-bordtennis.dk/nctb.jpg
- www.psptuts.tk vil blive fjernet, hvis du evt. skulle acceptere
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 16:10 #13
http://www.indbrudstyv.dk:8081/chokobear/nu.gif håber den kan bruges, der kommer lige en mere om to sek
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 16:13 #14
Vent med at godkende...kommer et fra mig senest i aften.
--> Heyday <--
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 16:22 #15
heyday bare rolig, jeg tror ikke han accepterer bare lige sådan, han har jo ikke svaret endnu, men der er jo også et liv udenfor eksperten :)
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 16:25 #16
Chokobear_dk --> Det ved jeg skam godt :) Ville bare være ærgeligt, hvis han accepterede (for mig altså :) ) Selv om jeg næppe tror han vælger mit :) Dette er mit første logo, jeg har designet.
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 16:27 #17
Chokobear_dk --> Det er fordi jeg er ved at lede efter et sted at uploade mit logo :)
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 16:30 #18
Så lykkedes det:
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/logo.jpg
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/logo2.jpg
Farver, former, lys, skriftstørrelse kan ændres. Ja stort set alt.
"Sabrina" bliver fjernet hvis du skulle vælge et af mine.
--> Heyday <--
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 16:31 #19
www.amok.dk det er en sej  side at uploade på
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 16:31 #20
http://www.indbrudstyv.dk:8081/chokobear/nu2.gif hmm hader det jeg har lavet, men hvad fanden, er ikke i det inspirende side lige nu
Avatar billede kolzie Nybegynder
15. maj 2002 - 16:33 #21
chokobear>
Yep, hader oxo det jeg har lavet i dette spm. ....
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 16:34 #22
det er umuligt med den pisse lille str. men hvad fanden "tag en change, vind en bamse"
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 16:51 #23
Her er endnu et logo fra mig.
Sabrina bliver fjernet, hvis du vælger dette logo. Og alt kan som sagt ændres på det.
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/logo3.jpg
--> Heyday <--
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 17:04 #24
http://www.indbrudstyv.dk:8081/chokobear/nu3.gif en mere list enkelt, og alt kan ændres
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 17:05 #25
hmm mener nu at change er = chance ups:)
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 17:11 #26
Endnu et logo, hvor de samme regler som før gælder:
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/logo4.jpg
Jeg er vist blevet sindsyg med at lave logoer...bare en skam resultatet ikke bliver bedre :)
--> Heyday <--
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 17:24 #27
Og lige et sidste logo:
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/logo5.jpg
Samme regler :)
Jeg er ikke hjemme før i aften, så nu kommer der ikke flere bidrag fra mig - i hvert fald ikke før i aften, hvis du da ikke har godkendt til den tid.
--> Heyday <--
Avatar billede heyday Nybegynder
15. maj 2002 - 21:35 #28
Så blev det sandelig til et logo mere.
http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/logo6.jpg
Samme regler.
--> Heyday <--
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. maj 2002 - 22:30 #29
heyday der er da krudt i dig hva ??? :)
Avatar billede mrhamlet Nybegynder
16. maj 2002 - 05:07 #30
heyday>> Hvis det er muligt at få "Sabrina" skiftet ud med "consult", så vil jeg gerne have dette logo: "http://www.netby.dk/Havnen/Nordholmen/171/logo2.jpg".
Avatar billede heyday Nybegynder
16. maj 2002 - 14:06 #31
chokobear_dk --> Jep, men det er også første gang jeg prøver at lave et logo/banner for nogen, så jeg går til den :-) Tænkte dette var en opgave jeg kan overskue. I mange af de andre opgaver, rækker mine evner slet ikke - hvilket er en skam, da jeg gerne vil hjælpe. Så nu gav jeg dette chancen.

mrhamlet --> Ingen problem i det. Det fikser jeg lige, kan du dog ikke først lige skrive, hvilken farve, skrifttype du vil have consult i? Skal det placeres der, hvor Sabrina er placeret nu?
--> Heyday <--
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
16. maj 2002 - 14:18 #32
Heyday --> det er jo rigitg, men jeg kan sku sige det samme, men hader de små størrelser, det bliver nemt for lille og dårligt
Avatar billede heyday Nybegynder
16. maj 2002 - 14:45 #33
Chokobear_dk --> Det er rigtig nok, men hvis det er normal bannerstørrelse, så er der straks mange flere med, hvilket jo er godt, men disse slår mine evner med flere kilometer, men regner med jeg vil til at blive mere synlig på eksperten.dk - så kan folk bare bueh mine forslag ud :)
--> Heyday <--
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
16. maj 2002 - 15:52 #34
ja sådan sagde jeg også, men nu klager jeg heller ikke, jeg synes det er gået rimelig godt for mig intil videre
Avatar billede heyday Nybegynder
16. maj 2002 - 16:04 #35
Mrhamlet --> Jeg kan nok først klare det senere i dag/i morgen , da min pc opfører sig rimelig underligt...håber du har tid til at vente.
--> Heyday <--
Avatar billede heyday Nybegynder
18. maj 2002 - 11:09 #36
mrhamlet --> Hvorfor svarer du ikke på: hvilken farve, skrifttype du vil have consult i? Skal det placeres der, hvor Sabrina er placeret nu?
før kan jeg jo ikke gøre det...
Avatar billede soelver Nybegynder
29. maj 2002 - 11:49 #37
I tilfælde af, at du skulle have lyst til at se et andet bud på dit logo:

http://soelvers.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=68478&side=&webside=579126

/soelver
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
06. juni 2002 - 22:13 #38
http://www.imagesrc.net
Der kan du få gratis skræddersyede:
Bannere
Logoer
Animation
Wallpapers
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
09. juni 2002 - 21:38 #39
du elsker den side hva ???? :o)