Avatar billede webtoday Nybegynder
15. maj 2002 - 12:03 Der er 10 kommentarer

Sidste retelser tak

Hejsa

www.fiskergodt.dk er ved at være færdig som prototype, vil gerne lige have det sidste kretik og ros..

- ting som jeg selv synes skal laves om

- indkøbskurv i midten skal væk
- Værdikæde tegning skal laves om
- Den buede kan i toppen skal gøres skarper
- Mere tydelig skrift i menupunkterne ( bliver lavet med html)

Har du andre forslag så skiv

Venlig Hilsen

Klaus
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2002 - 12:44 #1
syns den er utrolig nice :)
med dine smårettelser vil jeg give dig ret i at den bliver perfekt
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2002 - 12:58 #2
Bare du også retter alle stavefejlene :)
Avatar billede webtoday Nybegynder
15. maj 2002 - 14:58 #3
ja der skal rettes stavefejl,,, men det er jo også kun en grafisk prototype.

Der er kommet lidt ændringer
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
15. maj 2002 - 18:52 #4
very nice :)

hvad med at give flg ikoner en anden farve
indkøbskurv, samt de 4 andre øverst i venstre side - mhh nej måske bedre hvis du tilføjer en eller anden effekt når mus holdes henover ikonerne......

den er lidt tung at loade, men hvis det betyder du må gå på kompromis med pics mv. så lad være med at gøre noget......
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
15. maj 2002 - 18:55 #5
"er" inden i fisken skal gøres noget tydeligere

ve nu ikk om du skal flytte indkøbskurven - mhh du kan selvfølgelig flytte den ned i bunden i stedet for....

et lille nysgerrigt sp - hvilket prg har du brugt ??
Avatar billede webtoday Nybegynder
15. maj 2002 - 20:25 #6
Jeg har brugt adobe photoshop 7.0 ... den er tung og loade da det kun er et billede......

Jeg skal til at klippe alle elementerne ud nu
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
16. maj 2002 - 20:39 #7
Adobe - nice prg - men kan være vanskeligt at bruge :)

Ser frem til dit endelige design :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
16. maj 2002 - 20:40 #8
kan godt lide den fade-effekt du har brugt på div pics
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. maj 2002 - 20:39 #9
mhh nyt logo... Meget bedre end det gamle :)

der er en del døde links - - ikke så godt. Sender ikke gode signaler :(

var måske en ide at skrive at siden er under udarbejdelse....
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
27. maj 2002 - 17:29 #10
Foreslår at du ændrer farve på indkøbskurven så den får samme farve som teksten den er placeret ved siden af...