Avatar billede mitc Nybegynder
14. maj 2002 - 11:33 Der er 16 kommentarer

Sælger til bannersalg på hotmeet.dk

Vi mangler en sælger til at sælge bannere på hotmeet.dk
Det er et dating site med ca. 250 besøg om dagen og 60.000 eksponeringer om måneden, afløningen vil være ren provision af salget.
Kontakt venligst webmaster@hotmeet.dk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 11:43 #1
Tsk tsk here we go again

En provisions lønnet sælger, er:

1 17 årige der kan gøre dette efter skole, og du opnår ikke seriøsitet, men kun Pistol salg som skyder både dig og din virksomhed i sænk, Jeg har haft følgende diskotion før, og jeg siger bare at hvis du hoster op med en fast løn + prvision for du en mere moden og seriøs sælger

Hvis det er de likvide midler det kniber med så sælg det selv, Grib telefonen og prøv at snakke lidt med potentionelle kunder

Udarbejd et spørge skema.
Benyt mange åbne spørgsmål for at få en dialog med kunden
Lov ikke mere end du kan holde
Match kunden
Grin med kunden ikke af dem

så opnår du det bedste resultat

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 11:55 #2
http://www.eksperten.dk/spm/201084

Her er en af mine diskutioner omkring dette emne

MC - Har været i branchen i nu snart 5 år
Avatar billede mitc Nybegynder
14. maj 2002 - 12:14 #3
Jeg har læst din http://www.eksperten.dk/spm/201084 og er ikke interesseret i at du diskuterer længere i denne diskussion.
Tak
Avatar billede hjml Nybegynder
14. maj 2002 - 12:19 #4
Som mc.lucifer siger..så er det måske intressant for en skoledreg og lave sådan...men fra at du giver ham opgaven kommer han nok aldrig vidre...er selv i gang med at finde en sponsor til nogle ting...som er rimelig svært..

/hjml
Avatar billede mitc Nybegynder
14. maj 2002 - 12:24 #5
Jeg er enig, situationen er at jeg/vi ikke har tid/lyst til at bruge vores tid på at sælge, vi har et website der kører uden nævneværdige udgifter, men det har ingen indtægter.
Vi har ikke i sinde at ofre flere penge på projektet, men tilgengæld er vi villige til at give god provision 25%-50% afhængig af kvalifikationer
Avatar billede hjml Nybegynder
14. maj 2002 - 12:27 #6
Men jeg vil da sikkert gerne ..problemet er bare at det kun et provisionsløn.... :oP..og har faktisk næsten ikke tid..
Avatar billede mitc Nybegynder
14. maj 2002 - 12:33 #7
hjml> Hvis du laver et realistisk overslag over f.eks 6 måneder evt. måned for måned, på hvor meget du kan sælge og mailer til mig. så skal jeg se på det....
Avatar billede hjml Nybegynder
14. maj 2002 - 12:35 #8
mitc> Eehmm jorw deet...har aldrig prøvet og sælge banner :oP..så ved jeg ikke hvor meget og hvordan jeg skal sælge til at starte med :oP...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 12:35 #9
Jeg fortæller dig skam bare realiteterne i branchen, Dette forum er til for at man kan få hjælp, Og dette prøver jeg så.

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 12:36 #10
Endvidere er bannere ikke det nemmeste at sælge derfor skal du have hardcore sælger,

Og det bliver svært på 100% provision

MC
Avatar billede mitc Nybegynder
14. maj 2002 - 12:45 #11
mc> Tak jeg har læst dine indlæg og du har givet dig til kende. Jeg siger det en gang til, jeg ville sætte pris på hvis du blander dig uden om denne diskussion.

hjml> Det jeg forestillede mig var at få kontakt til en der allerede ejede et eller flere website og solgte bannere/tjente penge på disse. Og dermed lave en aftale "jeg ejer hoster og vedligeholder websitet, du laver penge på det, vi deler evt 50/50"
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 12:46 #12
Ja ja anyway. skal skam nok holde bøtte her...

Tsk tsk

MC
Avatar billede hjml Nybegynder
14. maj 2002 - 13:23 #13
mitc> LOL..50/50 ....og det er KUN provision ?...i'm out of here...sorry

/hjml
Avatar billede mitc Nybegynder
14. maj 2002 - 14:16 #14
hjml> hvilken fordeling havde du da tænkt dig?
Avatar billede hjml Nybegynder
16. maj 2002 - 08:59 #15
mitc> Som jeg sa' er ikke intresseret hvis det kun er provision :o)
Avatar billede reklame Nybegynder
19. maj 2002 - 16:53 #16
Kan du skrive en e-mail til mig hvori du beskriver :
betingelser og priser på annoncering ?

Sletting@sletting.com