Avatar billede ljwebdk Nybegynder
16. juli 2000 - 13:20 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

ADMIN ! Det er k********* for dårligt !

Nu ved jeg ikke hvorfor, hvordan eller hvorledes, men jeg er blevet kastet af eksperten for at retfærdigøre Chukers behov for points. Hvad er der så galt i det ?

Når jeg logger på med alm. login navn bliver jeg omgående kastet af. Om det er IE eller NN. Var det ikke nemmere at indgå dialog, hvis nogen synes det var et problem... Give en advarsel eller på anden måde offentliggøre at man bliver kastet af.

Et kig i min history vil vise at jeg absolut ikke udnytter eksperten på nogen måde - tværtimod har jeg brugt timer på at finde løsninger til andre - en ting som jeg forventer at få credit for, ikke at blive afvist.

Jeg har oprettet denne bruger for at oprette dette spørgsmål. Det er det sidste jeg laver her, hvis min konto ikke omgående bliver genoprettet. Jeg forventer at høre svar på tiltale fra admin, ellers var det hyggeligt så længe det varede. Så har jeg ikke mere tid at spilde på den service. !

/ Lars
LJWeb.com

aka ljweb her på eksperten.
Avatar billede ljwebdk Nybegynder
16. juli 2000 - 13:26 #1
Min tidligere profil :
http://www.eksperten.dk/bruger.asp?navn=ljweb

Starten på det her problem :
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20991

Spørgsmålet hvor det her opstod er blevet slettet af admin *:-) >>
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20985

Vi bukker alle for de højere magter ;D
Avatar billede ljwebdk Nybegynder
16. juli 2000 - 13:28 #2
Avatar billede mpj Nybegynder
16. juli 2000 - 13:48 #3
ADMIN!!!!!!!
Det tar lige 1 minut!

MPJ!

(Men jeg synes altså det var sejt lavet af chrukker)! ;-)

MPJ
Avatar billede lee Nybegynder
16. juli 2000 - 13:54 #4
Hvad sker der her ???
Man kan da ikke kaste en bruger af eksperten, uden varsel og uden en rigtig rigtig god årsag ... !!!
Og så samtidigt slette det oprettede spørgsmål hvor hele sagen startede... så ingen har mulighed for at forsvare sin "sag" ???
Man kan da tydeligt se at ljweb ikke har været nærrig med sine points og ikke har haft problemer før... så hvad er meningen???

Lee

Avatar billede mpj Nybegynder
16. juli 2000 - 13:57 #5
Hørt!
;-)

Fuck, hvor sejt!
Avatar billede driis Nybegynder
16. juli 2000 - 14:13 #6
Jeg tilmelder mig hermed den gruppe, der mener, at ljweb omgående skal genoprettes - og jeg tror, at samtlige brugere på Eksperten.dk er af samme mening.
Avatar billede mpj Nybegynder
16. juli 2000 - 14:20 #7
Ja.... det passer nok maget godt!

*gggg*

MPJ
Avatar billede mpj Nybegynder
16. juli 2000 - 14:21 #8
hov!
mEget

Avatar billede tigerdyr Nybegynder
16. juli 2000 - 15:22 #9
Joda, det kan jeg også godt tilslutte mig!
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
16. juli 2000 - 15:40 #10
Lidt synd at ødelægge Eksperten !!!
-----------------------------------
Hallo spørger jeg, hvad er eksperten til ???

At man kan stille spørgsmål til hinanden og få hjælp af hiananden.

Så det jo lige om alle er lige kvalificeret til at svare på spørgsmålene !!!

Hvis du kikker lidt i Ljweb profil skal man ikke have nogen doktor grad for at se han ikke er helt ukvalificertet til at svare på spørgsmål her - retter sagt er det da utroligt han gider bruge tid på det.

Og hvis det viser sig at man bliver smidt af uden grund, så det da spørgsmålet om man gider spille tid på systemet..

Så jeg vil tilslutte mig 100 % og forventer at ADMIN opretter Ljweb igen med hans tidligere point + en undskyldning ville være på sin plads.

/Inkognito1

Avatar billede mck Nybegynder
16. juli 2000 - 15:41 #11
Jeg støtter også Ljweb!!

Genopret hans konto! !!
Avatar billede victor44 Nybegynder
16. juli 2000 - 16:16 #12
Det ser ud til at det er pointene der starter al balladen her på eksperten.
Hvad med at droppe dem ?
Man kunne istedet tildele dem der får acepteret et svar 1 point.
Så kan man se hvor mange svar man har fået accepteret. Det er vel dybest set det det går ud på, eller hvad ?
Det vil også dræbe alle de forsøg der er med at prøve at score billige point.
Avatar billede ljwebdk Nybegynder
16. juli 2000 - 16:28 #13
victor >> der er desværre for mange der går op i points'ne...

ALLE >> tak for supporten ;D
Avatar billede chruker Nybegynder
16. juli 2000 - 17:10 #14
Jeg syntes heller ikke ljweb har gjort noget som berettiger at han smides af Eksperten. Han har måske nok en tendens til at overkompensere med points, når man brokker sig, men det er lige meget ;-)

Ellers er det som om der er ved at gå inflation i pointsystemet.
Avatar billede speedy Nybegynder
16. juli 2000 - 17:20 #15
victor44 >> Jeg synes ikke point-systemet skal afskaffes. Det er jo netop point'ene der får brugerne til at svare. Hvis ikke der var point med, var det jo sådan set en nyhedsgruppe på www.

ljweb >> Jeg håber du får din konto igen, da jeg ikke kan se hvad du har gjort galt.

admin >> Det her er altså vigtigt!! Prøv at se hvor flittig ljweb har været til at besvare spørgsmål.

min mening :)

/SpEeDy
Avatar billede victor44 Nybegynder
16. juli 2000 - 19:04 #16
speedy >> Jeg mener at hvis man kan se hvor flittig folk har været er det point nok.
Avatar billede mpj Nybegynder
16. juli 2000 - 20:23 #17
victor44>>
ja... men sådan er det ikke alle der har det!
Grunden til at du får svar så hurtigt er jo pointene!

Avatar billede vbmojo Nybegynder
16. juli 2000 - 20:58 #18
Admin>>http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20995

Her vedgår chrukker sig jo sin skyld - ergo kan I da ikke tillade jer at smide ljweb af.
Ikke at jeg er en af de mest aktive - men hvis ljweb er smidt er holdet - så er jo også ude!!!
Avatar billede wikings Nybegynder
16. juli 2000 - 21:51 #19
-->>> ADMIN !!!  :^(
LJWEB tilbage til Eksperten...... TAK!

GO LJWEB GO LJWEB ,,, ;o)

Jeg har haft megen gavn af eksperten, så forsæt venligst den gode tone!!
Avatar billede killermaid Nybegynder
16. juli 2000 - 21:59 #20
Jeg støtter LJweb fuldt ud.....
jeg har fået MEGET hjælp af ham, OPRET HANS BRUGER IGEN
Avatar billede ljwebdk Nybegynder
16. juli 2000 - 22:52 #21
Avatar billede manon Nybegynder
16. juli 2000 - 23:08 #22
Avatar billede admin Novice
17. juli 2000 - 03:50 #23
OK jeg kan godt se jeg burde gemme indlæg, som måske kan lede til diskussioner som denne, og ok ljweb du har hermed fået din account tilbage, jeg kan ikke huske hvorfor jeg har disabled din account, men det har sikkert noget at gøre med det spm. jeg slettede samtidigt og ikke de spm. du ref. til.

Til alle jer andre kan jeg godt forstå jeres frustrationer når en hjælpsom bruger som ljweb bliver smidt af, og jeg kan så også informere jer om at hvis i ikke kan se noget galt med en brugers account der er blevet smidt af er det sikkert fordi jeg har fjernet stødende indlæg eller helt fjernet et spm.

lee >> Hvis du ikke ved hvad sagen drejer sig om syntes jeg ikke du skal kommentere sagen på den måde du gør, men blot følge med hvis du er interesseret i at vide hvad der er sket. Dog kan jeg godt se at det er en fejl at jeg uden at gemme hele grundlaget for at afvise ljweb, blot har slettet det, det vil jeg rette op på.

mck >> Hvis du ikke ved hvad sagen drejer sig om syntes jeg ikke du skal kommentere sagen på den måde du gør, men blot følge med hvis du er interesseret i at vidde hvad der er sket.

inkognito1 >> Alle har ret til sin mening, og jeg kan ligesom dig også se at ljweb har brugt megen tid på eksperten og det er jeg ligesom mange andre glad for, men det retfærdiggør ikke dårlig opførelse.

manon >> Jeg kigger på den lidt senere.
Avatar billede limemedia Nybegynder
17. juli 2000 - 12:49 #24
admin >> "jeg kan ikke huske hvorfor jeg har disabled din account" lyder temmeligt useriøst da jeg mener, at kaste en bruger af eksperten er en ret hård behandling bør der ligge en overvejelse bag der begrunder handlingen.

Hvis det er grundet tidspres vil jeg anbefale dig at skaffe nogle co-admins eller lign.
Avatar billede victor44 Nybegynder
17. juli 2000 - 13:02 #25
Jeg synes at denne diskussion nærmer sig optagelses kravene for at blive borger i Andeby.
Lad os se det i øjnene hele denne lange palaver kunne være undgået hvis ADMIN havde grebet ind lidt hurtigere.
Så kunne det jo også være at han havde haft årsagen til udsmidningen i frisk erindring.
Dette bør stoppe nu inden det bliver for personligt. Vi er her vel dybest set for at hjælpe hindanden,
Der har været forslag fremme om at ADMIN fremover sender en mail til de udsmidte.
Dette bør effektueres fremover. Så havde det været muligt at undgå denne mudderkastning.
Avatar billede manon Nybegynder
17. juli 2000 - 13:16 #26
Avatar billede limemedia Nybegynder
17. juli 2000 - 13:24 #27
victor >> kan man mandag ikke huske - i frisk erindring - hvad man lavede i fredags ?

Jeg synes faktisk - ikke kun fordi det lige gik ud over mig - at det er på tide at tage denne debat, således det forhåbentligt kommer med i den nye version. Sådan det er muligt at tage eksperten alvorligt.

Det er ikke et personligt korstog eller en korsfæstelse jeg er ude efter, mere en realistisk måde dette skal køre på.
Avatar billede victor44 Nybegynder
17. juli 2000 - 15:14 #28
manon >> Er læst.. realtime. Jeg har fulgt debatten meget nøje. Jeg ville måske ikke udtrykke mig helt så kraftigt, men mener at man bør være lidt mere diplomatisk. Vi er her jo ikke for at genere hinanden.

ljweb >> Ingen korstog her. Enig.

ljweb >> At tage Eksperten alvorligt : Jeg har faktisk overvejet at droppe den den de sidste par dage. Lad os se hvordan det udvikler sig i fremtiden.

Jeg mener at alle har haft muligheden for at lære noget af den sidste tids debat.

Klip fra ADMIN's indlæg :
<KLIP>
inkognito1 >> Alle har ret til sin mening, og jeg kan ligesom dig også se at ljweb har brugt megen tid på eksperten og det er jeg ligesom mange andre glad for, men det retfærdiggør ikke dårlig opførelse.
manon >> Jeg kigger på den lidt senere.
<KLIP>

ADMIN >> Jeg synes at du fremover bør irettesætte/advare folk via en mail. Den nederste kommentar kan opfattes som en slags trussel. Som admin bør du flyde ovenpå og ikke involvere dig direkte. Når du skriver må det være utvetydigt.
Avatar billede mpj Nybegynder
17. juli 2000 - 16:50 #29
victor44>>

"Jeg synes at du fremover bør irettesætte/advare folk via en mail. Den nederste kommentar kan opfattes som en slags trussel. Som admin bør du flyde ovenpå og ikke involvere dig direkte. Når du skriver må det være utvetydigt.

Det er nu blevet sagt 545454 gange...
Jeg mener at vi skulle tage en pause med denne her diskusion... Det er jo nok klart at det pga. tidsmangel da de knokler med den "nye" eksperten.
Og jeg tror at efter denne sikusion har admin lært noget... :-)
Min mening...!

MPJ
Avatar billede altinet Nybegynder
24. juli 2000 - 14:14 #30
Har tidligere oplevet nøjagtig det samme under brugernavnet \"paulsen\".
Blev redirected til \"info.asp\" uanset hvad jeg gjorde. Det mærkelige er, at hvis jeg bruger \"password-glemme-funktionen\" eksisterer min account åbenbart stadig. Jeg kan bare ikke logge ind. :-(
Har OVERHOVEDET ikke fået nogen forklaring fra admin, selvom jeg både har lavet indlæg efterfølgende (som i øvrigt også er blvet slettet) OG sendt mail direkte til eksperten.

Lars Paulsen
Avatar billede altinet Nybegynder
24. juli 2000 - 14:24 #31
Den fulde ordlyd af mit forsøg på at få admin i tale via mail. Afsendt den 9, maj 2000. (Jeg har stadig ikke fået svar!):

**************
Hejsa!

Kan I hjælpe med at fortælle mig hvorfor jeg ikke kan logge ind på eksperten?
Jeg har nu I lang tid været flittig bruger af eksperten under brugernavnet \"paulsen\".
Pludselig kan jeg ikke logge ind med dette brugernavn.

Hver gang jeg har forsøgt det, bliver jeg uden yderligere forklaring ledt til \"info.asp\", hvorfra jeg ikke kan komme videre.

Hvis jeg sletter cookien fra eksperten.dk, kan jeg godt få lov at logge ind som en anden bruger. Jeg har nu oprettet mig som \"xerxes\" i stedet, men jeg kan ikke få lov at bruge samme email adresse.

Jeg har også prøvet at få tilsendt mit brugernavn/password til \"paulsen\" via mail, og det fungerer fint, men når jeg så forsøger login med disse oplysninger, ender jeg igen på infosiden, og alle forsøg herefter mislykkes indtil jeg igen sletter cookien.

Det eneste jeg kan komme i tanke om at jeg selv kan have gjort, er at blive blandet ind i en diskussion omkring et \"point til...\" spørgsmål, hvor jeg af uvidenhed ikke fik sat en henvisning til det oprindelige spørgsmål på, og derfor fik en kommentar fra admin, der gjorde mig opmærksom på det formastelige. Jeg satte derefter straks en henvisning til det oprindelige spørgsmål på, og regnede så med at det var i orden.

HVIS jeg er blevet \"blacklistet\" på grund af mit forsøg på at tilgodese en anden bruger med point for en elegant løsning på et problem som desværre allerede var besvaret og accepteret, finder jeg det SÆRDELES kritisablet at man ikke har gjort sig den ulejlighed at sende mig en mail som forklaring/advarsel. Jeg har mig bekendt ALDRIG trådt nogen over tæerne før, og det var BESTEMT heller ikke min mening i denne situation.

Jeg går dog stadig ud fra, at mine oplevelser med login besvær skyldes en teknisk \"bug\" af en eller anden slags, og vil gerne have hjælp til at komme videre, med mine point fra \"paulsen\" i behold.

Med venlig hislen

Lars Paulsen
SLV skolen  /FUD/ Exercise preparation
mailto:lapa@slv.dk
telefon (direkte) 3247 8774
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 17:02 #32
Jeg har nu også gennemlæst jeres indlæg, i denne laaaange debat.

Kritikken er taget til efteretning, og de problemer som skyldes \"bugs\" kigger vi på. Proceduren omkring \"udsmidning\" går vi igennem, så snart at det nye site kører tilfredsstillende.

Tak for alle jeres indlæg og god dag  ;)
Avatar billede redfox Nybegynder
13. august 2000 - 19:16 #33
Back in the days blev jeg (\"skywalker\") også smidt ud uden begrundelse.

Først da jeg havde brokket mig skriftligt (via Post Danmark) \"fik jeg lov\" til at oprette en ny bruger!!!

/redfox/skywalker