Avatar billede plexzel Nybegynder
12. maj 2002 - 21:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tv Kort

Jeg har et Terratec Tvkort (vist det eneste de har lavet?) Men driverne på terratec.com virker ikke lige...en der har nogle drivers eller kan hjælpe mig lidt ? også en godt program til tvkortet (til at se programmer med sjovt nok ;) En der kan hjælpe med?
Avatar billede web4you Nybegynder
13. maj 2002 - 12:24 #1
oki vis du ikke kan finde driver på ders side kan du jo bare instler win xp da den har driver til det og dit tv program kan du bare hete DVIX og ander som liner den det er ikke svrær at finde det men download kaz på www.kazaa.com og søg på kazaa efter det program du vil hve ??? oki
Avatar billede plexzel Nybegynder
13. maj 2002 - 18:48 #2
web4you: Well er ikke intereseret i Win XP...
Avatar billede web4you Nybegynder
14. maj 2002 - 11:56 #3
oki men den har nermlig den driver du manger !!!
Avatar billede plexzel Nybegynder
14. maj 2002 - 14:41 #4
Kay - det var egentlig en fejl du fik de points troede jeg skrev en kommentar. så nu har jeg ialt brugt 220 points til ingen nytte. :P
Avatar billede web4you Nybegynder
14. maj 2002 - 15:26 #5
ja jeg har foget dem !!
Avatar billede plexzel Nybegynder
14. maj 2002 - 20:44 #6
du staver hat :|