Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. maj 2002 - 20:58 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsbrev?????

Jeg skal bruge et nyhedsbrev til min hjemmeside!! Man skal skrive i 3 boxe sit Fornavn, Efternavn, Og sin E-mail, og så trykker man på en send knap og der vil komme en mail til mig. men når man trykker send skal den ikke gå igemmen Outlook eller hotmail eller noget andet mail program. Der efter skal man komme tilbage til forsiden igen!! Det skal laves i Html. Venlige Hilsen Kenneth.
Avatar billede dhunters Nybegynder
12. maj 2002 - 21:09 #1
Prøv med en formmail.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. maj 2002 - 21:13 #2
Okay der blev jeg lige blank!! Engang til tak??
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 21:17 #3
<form action="mailto:dinemail@hotmail.com">
Fornavn: <input type = "text" name="Fornavn"><br>
Efternavn: <input type = "text" name="Efternavn"><br>
Email: <input type = "text" name="Email"><br>
<input type="submit" value="tilmeld"><br>
</form>
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. maj 2002 - 21:22 #4
Den skal ikke sende det igemmen noget mail program!! Det gør den kode der!!
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 21:24 #5
nåå, "skal den ikke go igennem"... så ikke det :p

Hvis din server ikke understøtter ASP, PHP eller lignende, kan det ikke lade sig gøre.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. maj 2002 - 21:26 #6
Hvad med JavaScript??? :o)
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 21:28 #7
nop, det kan ikke sende uden en mail server...
Hvis din server ikke har en mail server, SKAL klientens bruges.

Har din server slet ikke noget?
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. maj 2002 - 21:30 #8
Du kan gå ind på følgende hjemmeside: http://www.wservice.dk/wservice-dk/

Så opretter du dig og klikker derefter på http://www.wservice.dk/wservice-dk/opmail.asp

Så udfylder du denne formular, og en formmail er sendt på din egen e-mail!
God fornøjelse :)
.::Michael::.
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. maj 2002 - 21:30 #9
Det ved jeg ikke måske ved du det!!! Lige fortiden ligger den hos subnet (www.sol.dk)

Hvad har de der inden??
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 21:31 #10
ahh, nice... Kendte ikke den (har ikke arbejdet uden at have min egen mailserver i årevis :p)
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. maj 2002 - 21:31 #11
(Det er fordi at du mangler et cgi-script til din form-mail, som Wservice.dk laver til dig! Bruger selv deres service, da jeg ikke har cgi hos min udbyder)
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 21:31 #12
subnet har et sted, hvor du kan sende fra, så hut jeg visker....

Tjek deres side igen; jeg mindes at de salv har noget formmail...
Avatar billede michaelb Nybegynder
12. maj 2002 - 21:32 #13
hotcut det har de fjernet igen efter at de har ændret på servicen!
Avatar billede bonedevil Nybegynder
12. maj 2002 - 21:39 #14
Tak for hjælpen :o)
Avatar billede hotcut Nybegynder
12. maj 2002 - 21:43 #15
nåå ok... det vidste jeg så ikke :p
Som sagt, det er nogle år siden jeg brugte dem ;)
Avatar billede michaelb Nybegynder
18. maj 2002 - 09:32 #16
Hej bonedevil!
Takker for points :)
Er glad for at du kunne bruge min hjælp!

100 points er måske lige i overkanten, men oki det har du jo selv valgt :)
.::Michael::.