Avatar billede chen Nybegynder
10. maj 2002 - 21:14 Der er 6 kommentarer

Jobsider?

Hejsa,

Er der nogler der kender nogle sider på nettet (ud over eksperten/sharksforum og netcoders), hvor man kan søge efter "professionel" og billig arbejdskraft - hvis man ønsker at få lavet en stor/avanceret løsning?

MVH
Chen
Avatar billede avlund Nybegynder
10. maj 2002 - 21:21 #1
Avatar billede avlund Nybegynder
10. maj 2002 - 21:22 #2
Søger du da arbejdskraft eller job?
Avatar billede chen Nybegynder
10. maj 2002 - 21:24 #3
Arbejdskraft....
Avatar billede avlund Nybegynder
10. maj 2002 - 21:26 #4
Jeg kan måske hjælpe. Hvor stort er projektet?
Avatar billede chen Nybegynder
10. maj 2002 - 21:30 #5
Det er relativt stort (har ikke selv programmeringserfaring - så svært at sætte timer på). Dog er omfanget af projektet ikke til dyre programmørtimer - da de så skulle kunne lave det på en dag :-).
Avatar billede avlund Nybegynder
10. maj 2002 - 21:34 #6
Send mig en mail på jacob@avlund.dk med detaljer - det lyder interessant.