Avatar billede perlepigen Nybegynder
10. maj 2002 - 15:55 Der er 4 kommentarer

Gæstebog

Jeg er total newbie med hjemmesider... hvad i også kan se inde på min hjemmeside http://home20.inet.tele.dk/perle  nu er mit problem at jeg så gerne vil have en tæller og en gæstebog.. men jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan få den til at virke i html ... under ladder til venstre er der en hemmelig vej ind på den side hvor min gæstebog er.. men når man skriver i den åbner den bare start siden op igen.. hvad gør jeg forkert.. nogle der kan forklare mig trin for trin hvad jeg skal gøre min email er perle@hansen.mail.dk  vil så gerne lære det, jeg forstår heller ikke det med jeres point system .. har jeg nogle point må i gerne få dem alle.. bare i kan lære mig at lave tæller og gæstebog
Avatar billede cdc Novice
18. maj 2002 - 14:46 #1
perlepigen-> for at skal kunne lave dette her burde du slette spm. her inde og flytte det over til asp eller php kategorien. Der inde vil du kunne få den hjælp du vil have, da det ikke kan lade sig gøre i ren html og at spm. ikke passer ind i design delen, men programering.

Hvis du har frontpage extention på din server kan du evnt. bruge de skabeloner der ligger i frontpage til gæstebog/forum. Men jeg vil helt klart anbefale dig at tage fadt i kodefolket inde på asp/php

/cdc
Avatar billede cdc Novice
18. maj 2002 - 14:47 #2
Ellers en anderlede side :o)

/cdc
Avatar billede davaus Nybegynder
16. august 2003 - 21:09 #3
Hej!
Jeg vil gerne hjælpe dig med det hele!
Det er nok lidt billigt men du får da noget ud af dette her---> www.hostedstuff.dk der er også andre gratis services...
Avatar billede cdc Novice
16. august 2003 - 21:16 #4
daveus, man svarer ikke før man har lavet opgaven, og spm. er meget gamle