Avatar billede missing Nybegynder
13. juli 2000 - 16:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

website der også skal virke i NetScape

http://www.netwebber.dk/test ligger der et design som jeg har lavet til en, men han siger at den ikke virker når han ser den i Netscape, så jeg vil gerne have at vide hvad der skal ændres for at den virker cross-browser.
Jeg regner med at det må være noget med onmouseover-javascriptet, eller new Image() scriptet, derfor i denne kategori.
Men kig lige på siden selv, helst i begge browsere, og se hvordan den ser ud/virker....
Avatar billede limemedia Nybegynder
13. juli 2000 - 18:27 #1
Jeg får JS fejl med IE5

Hvis du seriøst udvikler sites, så hav både IE og NN - frigiv ikke før det mindst virker i beggen
Avatar billede missing Nybegynder
14. juli 2000 - 08:11 #2
Nej, selvfølgelig ikke, men ?'et lød jo på at; hvori ligger fejlen, og hvad skal jeg gøre for at få siden til at virke crossbrowser (og  måske også "crossversion")
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. juli 2000 - 09:01 #3
Hmm, nemt nok, tror jeg nok. Men kun til 30 p, og så når jeg har sommerferie ....;-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. juli 2000 - 19:54 #4
Hvis du vil have en løsning, og vil give 50p for det, kan du se den på

  http://eksperten.i.hasselager.net/javascript/20954/

Og hvis du ikke vil give 50p skal du bare lade være med at trykke på den,
og sige til, så fjerner jeg den igen.
Avatar billede missing Nybegynder
14. juli 2000 - 21:15 #5
selvfølgelig kan du få 50 lige så snart jeg har fundet ud af om det virker i de forskellige browsere, men så må du lige fortælle mig hvordan man forhøjer pointsummen, uden at skulle oprette et nyt ?.
Jeg får da også fejl i MSI 4, så helt perfekt er det åbenbart ikke endnu...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. juli 2000 - 23:29 #6
Ok, fint nok. Det skal lige virke først. Hvordan får du fejl? Man skal jo nok ikke lige
flytte noget hen over dine mouseovere før de er ankommet. Eller hvad?
Avatar billede missing Nybegynder
16. juli 2000 - 15:25 #7
nej, det kan godt være at fejlene bare kom fordi onmouseover-billederne ikke var loadet endnu, fordi jeg har ikke fået fejlen siden.
Så tak for hjælpen ;o)