Avatar billede bassfucker Nybegynder
09. maj 2002 - 10:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Krydshenvisninger til flere dokumenter i Word

Er det muligt at lave krydshenvisninger til flere dokumenter i word?

Jeg er ved at lave bilagshenvisninger og har et hoveddokument og flere underdokumenter. Jeg har også en samlet bilagsliste i et dokument for sig selv. Er det muligt at lave krydshenvisninger fra samtlige dokumenter til dette bilagsdokument?
Avatar billede tipsen Nybegynder
09. maj 2002 - 11:27 #1
Hvis det hele er samlet i et hoveddokument og redigeres via dette burde det kunne lade sig gøre, men for sig selv, vil filerne vist ikke vide, at de er relaterede til bilagslisten og så vil det ikke kunne lade sig gøre!
Avatar billede rvm Nybegynder
09. maj 2002 - 17:16 #2
Du kan ikke bruge words krydshenvisning til andre dokumenter, men der er andre metoder *S*

Vælg det dokument du vil henvise til
Marker noget tekst på det stede, hvor du vil henvise til
Tryk kopier

Skift til det dokumnet, hvor henvisningen skal stå
Vælg rediger/Indsæt som Hyperlink (i Word 2000)

Nu har du et link over til et bestemt sted i det andet dokument