Avatar billede greenhelmet Nybegynder
08. maj 2002 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

win2000 lukker ned øjeblikkeligt efter opstart........

Min win2000 boks er pludselig begyndt at logge ud øjeblikkeligt efter jeg er logget ind. Det er mildest talt en anelse irriterende.

Der når ikke at komme hverken taskbar eller ikoner, dog hører jeg opstart lyden, lynhurtigt efterfulgt af log ud lyden.

Har nogen et forslag til en løsning. Jeg har forsøgt at starte op i safe mode, men det lykkede heller ikke - den starter dog op og giver mig en sort skærm, med safe mode i hvert hjørne, men der er ingen taksbar og ingen reaktion på tastetryk eller museknapper.

Yderligere skete det umiddelbart efter jeg har sat en ældre harddisk i maskinen, der tidligere har kørt win2000. Jeg forsøgte som det sidste jeg gjorde inden problemet opstod, at fjerne denne harddisks win2000 partition. Det kunne dog ikke lade sig gøre pga en aktiv pagefile. Jeg rebootede og gik i console mode fra win2000 CD'en og deletede denne partition. Og siden har maskinen ikke villet andet end at logge mig ud - uanset hvilken bruger eller admin jeg forsøger at logge på som.

Alle forslag er velkomne.

MVH

Claus
Avatar billede kapla Nybegynder
08. maj 2002 - 22:16 #1
Avatar billede bundgaard Nybegynder
08. maj 2002 - 22:16 #2
format c:
;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
08. maj 2002 - 22:19 #3
Start op i safe mode igen. Når den er gået i stå igen, trykker du CTRL-ALT-DEL og vælger task manager. Gå i menuen file -> New task. Skriv  explorer  og tryk ok.

Så kan det være at du får skrivebord+task bar frem..
Avatar billede greenhelmet Nybegynder
08. maj 2002 - 22:57 #4
Tak for hjaelpen, kommentaren fra kapla0 loeser mit problem - denne gang.

Format C: ville nok ogsaa have klaret skaerene......men klart en mulig loesning :D

Mvh

Claus
Avatar billede kapla Nybegynder
08. maj 2002 - 23:04 #5
Fino :)