Avatar billede scumpaq Nybegynder
08. maj 2002 - 11:23 Der er 2 løsninger

Printjob "forsvinder" . HJÆLP !

Jeg har tilsluttet en mindre Minolta printer til min PC. Den er tilsluttet lokalt på normalvis via LPT1 porten.

Jeg har brugt den i lang tid uden problemer.

Pludseligt kan jeg ikke skrive ud på den mere. Hvis jeg trykker på udskriv kommer printikonet frem i menubjælken, og forsvinder efter et stykke tid. Men der kommer ikke noget print ud. Det sker faktisk på samme måde som hvis jeg havde indstillet til at skulle udskrive til fil. 8men det har jeg ikke)

Jeg kører Windows XP, og jeg har den rigtige driver.
Konen har brugt maskinen (pas på med det) - og det er sikkert i den forbindelse hun er kommet til at rode med et eller andet omkring print. Hun udskriver nemlig en del. Hverken hun eller jeg kan dog finde ud af hvad det kan være.
Avatar billede planet Nybegynder
08. maj 2002 - 11:35 #1
Hvis du sidder på et netværk kan det være fordi du har en anden printer på netværket sat som default printer.
Dvs. at printet kommer ud et andet sted.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
08. maj 2002 - 11:38 #2
Gå i start klik på printere og se hvad for en printer du har som default hvis ikke det er din printer men du kan se den er der skal du hjøreklikke på din minoltaprinter og klikke på set as default. så skulle den virke igen.