Avatar billede hagsted Nybegynder
08. maj 2002 - 07:57 Der er 8 kommentarer

gem kode i outlook 2000

jeg køre microsoft outlook 2000, og har tre email adresser. Når jeg går ind for at hente post, kan den godt huske koden til min internet forbindelse, men der efter beder den om en kode for hver af de tre email adresser, og her kan jeg ikke få den til at gemme koden. jeg køre windows 2000, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. jeg har sat det op for nogen andre og der var intet problem.

VH Hagsted
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. maj 2002 - 08:47 #1
du kan da bare fjerne password fra brugerne?
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. maj 2002 - 08:48 #2
altså er det koden for at logge på brugeren du vil have gemt?
Avatar billede jacob_m Nybegynder
08. maj 2002 - 08:51 #3
Du skal gå ind i instillinger for konto´erne og krydese Husk Adgangskode. Under "Server til indgåendepost"
Avatar billede hagsted Nybegynder
10. maj 2002 - 07:48 #4
ja det er koden for at logge brugeren på jeg vil have gemt. den med server til indgående post er jeg ikke sikker på virker men jeg prøver selvfølgelig.
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. maj 2002 - 09:55 #5
Filer-> Identiteter ->Administrer identiteter -> egenskaber for hver af brugerne! ->fjernhakket i kræv adgangkode...

Så slipper du for det besvær...
Avatar billede hagsted Nybegynder
13. maj 2002 - 08:55 #6
jeg skal lige prøve om det virker, men det lyder meget fornuftigt.

hagsted
Avatar billede hagsted Nybegynder
17. maj 2002 - 14:31 #7
jeg bruger outlook ikke outlook express, ellers tak
Avatar billede neander Nybegynder
13. november 2003 - 13:53 #8