Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 01:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Submit News.

heysa.

Måske kan i hjælpe mig ?

---------------------------------------------------
Jeg skal bruge en form, hvor man kan skrive nyheder i og sit navn.

det er da nemt nok at lave men hvordan kan man gøre sådan at den saver de nyheder i en text file som "News.inf" ?

kan i hjælpe mig ? plz

---------------------------------------------------
kan man gøre sådan at den saver den i textfilen på en ftp så man skal bruge password ?
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
07. maj 2002 - 01:30 #1
Hm.... hvorfor ikke bruge en database?
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 01:39 #2
jeg er lige starte på php så jeg ved ikke så meget om det i nu!
og efter hvad jeg ved så er database "MYSQL" og jeg har ikke fået det til at virker ?

der stå på den hjemmeside hvor jeg har købt mit domain at jeg bruge PHP-CGI men ikke noget om MYSQL
Avatar billede sthen Nybegynder
07. maj 2002 - 01:40 #3
LUK DET ENE SPØRGSMÅL
http://www.eksperten.dk/spm/208133
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
07. maj 2002 - 01:47 #4
Well...

Et godt råd... Lær at bruge databasen, hvis du allerede er igang med php er det meget nemt. Det med at gemme i tekstfiler er noget være rod (efter min mening).

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med filer.... det er en hel del mere besværligt end at gemme det i en database, så jeg har ikke ofret tid på at lære det.

Hvis du skal have hjælp med databaser vil jeg meget gerne hjælpe.
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
21. november 2005 - 17:07 #5
a