Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. maj 2002 - 21:28 Der er 17 kommentarer

Casemod!

Hej Eksperter!

Har lige fået en halv gammel pc jeg selfølgelig vil casemode....Kabinettet er ca. 20 cm højt men til gengæld bredt og dybt...Jeg ved ikke hvad man kan lave af den slags.. ? Det er mit første case mod så det skal ikke være alt for avanceret..! Nogle ideer ?
-Jonas
05. maj 2002 - 21:34 #1
En simpel guide:
1. Fin dit gamle jagtgevær frem.
2. Sav det over, nu skulle du gerne have en PopUp gun.
3. Skyd nogle huller i det.

Kan huske jeg engang så et link med det.

Du kunne også lave nogle fiksfakserier med en økse, skru trækker, motorsvar, ham, ellers prøv at kaste kabintet ud fra 1.sal og ned på noget sted.

Men pas lidt på fordi den skal ikke bulle alt for meget så tingene ikke kan være der :)

Casper http://ildStorm.dk
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. maj 2002 - 21:35 #2
Nørd *Gg*
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 21:36 #3
Mal det...med Spray

Lav et vindue...

Køb et Cold Cathode rør i nærmeste elektronik butik
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. maj 2002 - 21:38 #4
Er det alt sammen noget der skulle være sådan rimlig simpelt? Jeg regner med at lave flere casemods hen ad vejen, kan jeg ligeså godt købe en dremmel med det samme`?
05. maj 2002 - 21:39 #5
http://www.casemodding.dk/ hvis du ikke kender den.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. maj 2002 - 21:40 #6
Det gjorde jeg ;)
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 21:45 #7
Jeg har købt en dremmel..ikke noget skidt køb, slet ikke! Men sørg for at købe delene i sverige, det er billigt :)

Ville ønske jeg brugte den mere... :/
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
05. maj 2002 - 21:46 #8
Ok...Hvor meget koster sådan en karl?  :)
Avatar billede backside Nybegynder
05. maj 2002 - 23:18 #9
freefreelancer>> Hvad blev der af ideen med ovnen? *G*
Avatar billede backside Nybegynder
05. maj 2002 - 23:19 #10
En dremel koster ca. 800,- alt efter hvilken model du vælger
Avatar billede madslp Nybegynder
05. maj 2002 - 23:19 #11
min fik jeg for 500
Avatar billede backside Nybegynder
05. maj 2002 - 23:25 #12
"alt efter hvilken model du vælger"
Den jeg har er noget skod, man skal ha´ noget ordentligt.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. maj 2002 - 07:09 #13
backside > der er ikke plads i en mikro ovn til det her hardware...tror der er 3-4 ram klodser og en helt masse andet...det er sku også det største bundkort jeg længe har set *Gg*

Det må blive en anden gang men mon ikke muligheden skulle byde sig igen ? Har et par andre pc´er stående ;)

-Jonas
Avatar billede backside Nybegynder
06. maj 2002 - 08:22 #14
freefreelancer>> Ja, hvad med den til mig? Har du fundet en pris?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. maj 2002 - 11:47 #15
Han skylder stadig omkring 4000 på den så han vil føle sig lidt dum hvis han sælger den for en tusse...så vil han hellere bare have den stående ;(
Avatar billede backside Nybegynder
06. maj 2002 - 11:56 #16
En tusse??????
Det er nok mere ca. 300kr. for sådan en.  *G*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
06. maj 2002 - 11:57 #17
Hehe ja så 300...men det er jo det samme :)