Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 13:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Point til UBBE

Jeg tror han kom til at trykke forkert her:
http://www.eksperten.dk/spm/207360
jeg har ikke løst hans opgave så han skal have sine point igen.
Avatar billede ubbe Nybegynder
05. maj 2002 - 13:58 #1
Hvad nu jeg ville bare være flink!
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 13:59 #2
Det synes jeg absolut ikke du skal være i dette tilfælde. Jeg kunne forstå det hvie jeg havde terpet runt i flere dage for at finde en løsning til dig, så kom nu med det svar.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
05. maj 2002 - 14:18 #3
Ubbe: du skal være velkommen til at være flink (; men problemet er at 150 point er alt for mange, og det skaber inflation i systemet at give så mange.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2002 - 14:50 #4
Ubbe: Vil du godt svare så jeg kan få dette ud af verden. Jeg er ikke interesseret i point jeg ikke har gjort noget for.
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2002 - 07:34 #5
Nu gider jeg ikke vente længere på det. Ombestemmer du dig kan du henvende dig og få det point. Jeg bryder mig heller ikke om at have åbne indlæg.