Avatar billede boye Nybegynder
09. juli 2000 - 10:59 Der er 3 kommentarer

Hvor er jeg?

Jeg laver noget ASP med både databse og tekstfiler. Nu er problemet at når jeg skal åbne eller gemme en tekstfil, så bliver den ikke bar som standart gemt der hvor asp-siderne ligger, men i roden. Og så skal jeg skrive den lange sti i min kode. Det er overkommeligt så længe det er på min egen computer, men jeg ved jo ikke hvor min side ligger på Ewebcity fx.!

Er der ikke et stykke kode, der kan opsnappe ens mappe på serveren, altså den fulde sti?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. juli 2000 - 11:45 #1
Prøv

  response.write  server.mappath("fil.fi")
Avatar billede boye Nybegynder
09. juli 2000 - 13:42 #2
Skal jeg så erstatte "fil.fi" med en fil?
Avatar billede stringbuffer Nybegynder
09. juli 2000 - 13:48 #3
Jep, med navnet på den fil, du gerne vil gemme.