Avatar billede wally Nybegynder
04. maj 2002 - 02:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manipulere dropdown boxe via webbrowseren?

Jeg beklager sgu at det kun kan blive til 5 point... har ikke flere....

Spørgsmålet:
Kan det lade sig gøre at interagere med en dropdownbox via webbrowseren...? hvad siger du Stoney? hehe
Avatar billede wally Nybegynder
04. maj 2002 - 03:05 #1
lukker spørgsmålet til jeg finder nogle flere point :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. maj 2002 - 03:05 #2
;D
Avatar billede stoney Nybegynder
04. maj 2002 - 10:25 #3
Jeg forstår ikke helt spørgsmålet !
Kan du ikke prøve at skære det lidt mere ud i pap for mig, så
skal jeg nok prøve på at hjælpe dig. Det er lige meget med point.

Stoney
Avatar billede wally Nybegynder
05. maj 2002 - 02:11 #4
Gerne! :).

OnformCreate forbindes der til http://www.en_side.dk i en webbrowser. På http://www.en_side.dk er der kun en dropdownbox (altså i sidens htmlkode). Denne dropdownbox har værdierne Bil,Hus,Kat,Kanin i sit index. Når man trykker på en knap på formen skal der udføres en handling som får dropdownboxen til at scroller til "Kat" er valgt.

Eventuel løsning 1:
At man på forhånd ved hvilket indexnummer "kat" har og at man kan kalde noget som webbrowser.oleobject.document.formstuff.dropdownboxname.indexitem.selected := 2;

Eventuell løsning 2:
At man tapper rundet indtil man har fokus på dropdownboxen. Bagefter kalder man piletasten ned indtil der er scrollet til "Kat".

Underligt noget ik :).
Mvh Wally