Avatar billede icantwin Nybegynder
07. juli 2000 - 21:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min mus køre af lort under w2k

Hejsa...

Siden jeg har installeret w2k har mine mus kørt af helvede til... min Logitech Mouseman Wheel rykker hvad der svarer til 2 pixels i hvert ryk og min Intellimouse Explorer rykker hvad der der svarer til 3-4 pixels... men de kørte fint under w2k og jeg har installeret de nyeste w2k-drivere....

håber der er nogen der kan hjælpe mig =)
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
07. juli 2000 - 21:49 #1
Hejsa icantwin,
Ved ikke om det hjælper men prøv at gå ind under egenskaber for musen og sæt opdateringen til 100 istedet for 60!

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede steffen Nybegynder
07. juli 2000 - 23:14 #2
Sæt hastigheden for musen ned (i kontrolpanelet), og sæt accelerationen op i stedet.

Vil du udelukkende have 1-pixel ryk, sæt accellerationen til 0.
Avatar billede icantwin Nybegynder
08. juli 2000 - 01:06 #3
sen8or... der er desvære ikke nogen steder hvor jeg har mulighed for at sætte en højere opdatering på min mus... og jeg tvivler godt nok også lidt på om det ville have nogen effekt i dette tilfælde hvis jeg kunne...
---------------------------------
Og ja som du siger steffen så kan jeg få den rykning på en pixel hvis jeg sætter min acceleration ned på low/0... men så hvis jeg vil have hastigheden op på lidt over middel så begynder det der kraftige pixelryk igen =( og jeg kan ikke lieve med at min mus skal bevæge sig så langsomt =)
Avatar billede steffen Nybegynder
08. juli 2000 - 09:19 #4
Jeg vil mene det er svært både at få høj hastighed, og små intervaller.

Den eneste mulighed jeg lige kan se, er at tilslutte din mus til USB, og køre hack'et der sørger for et opdatering på 200 gange/sekund - det skulle give en mærkbar forskel, og du vil kunne sætte hastigheden en del op, uden at ofre intervalrykningen.
Avatar billede icantwin Nybegynder
08. juli 2000 - 12:11 #5
jeg kører min mus over USB
Avatar billede steffen Nybegynder
09. juli 2000 - 16:41 #6
OK - apply patch og du er kørende .. ?
Avatar billede icantwin Nybegynder
10. juli 2000 - 13:11 #7
apply patch????
Avatar billede icantwin Nybegynder
12. juli 2000 - 11:48 #8
nå...men såå... =(