Avatar billede boye Nybegynder
07. juli 2000 - 16:54 Der er 2 kommentarer

Himlen i Qoole 2.5

1. Hvordan bestemmer man vilken texture der skal være i sin himmel i Qoole 2.5? For man skal angive noget, eller brokker den sig i actionquake..
2. Hvor kan man downloade en leveledito til halflife og quake3?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
09. juli 2000 - 22:55 #1
2. Der følger en level-editor med til Halflife, hvis du altså har købt spillet... 

Quake3 Level-editoren "Radiant" kan findes på http://www.dailyrush.dk/quake3/content/files/ShowFile.php3?FileID=134 , og fylder godt og vel 6MB...
Avatar billede jch Nybegynder
28. september 2000 - 12:57 #2
Brug evt. Worldcraft 3.3 til Half-Life, det er IMHO den bedste editor til dette spil. Hent den på http://halflife.gamedesign.net/ hvor der i øvrigt også er en udmærket forum for WC spørgsmål.

Jeg ved ikke hvordan det virker i Qoole, men i WC skal man specificere en speciel \"SKY\" texture, som skal være påført alle sider af den brush, der skal agere himmel. Hvis ikke alle sider får den samme \"SKY\" texture brokker kompileringsværktøjerne sig. Hvis der er en texture browser i Qoole, så prøve at led på \"sky\". I WC er der så derudover muligt i \"map properties\" at specificere, hvilken himmeltype, denne texture så skal vise i spillet, men jeg ved ikke om der er noget tilsvarende i Qoole.

JCH
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester