Avatar billede smms Nybegynder
02. maj 2002 - 20:38 Der er 1 løsning

Redigering af MP2 (ATI) i Premier

Når jeg vil redigere i et MP2 (ATIs film format) klip jeg har grabbet med mit ATI kort vil Premier ikke acceptere det som et kent filmformat

Jeg har codec inde for klippet kører fint i Media Player jeg har prøvet at omdøbe klippet til .mpg uden held

Nogen der har nogle forslag?
Avatar billede smms Nybegynder
30. marts 2003 - 15:29 #1
Jeg fik det til at køre med Nimo codec pack og en nyere version af premiere