Avatar billede tr0elz Nybegynder
02. maj 2002 - 20:25 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Alder ?

Hej eksperter.

Jeg vil høre om man skal være over 18 år for at eje et domæne + webhotel.
Er det op til hvert webhotel om de vil have en aldersgrænse ?

På forhånd tak
Avatar billede cpufan Juniormester
02. maj 2002 - 20:27 #1
nej
Avatar billede cpufan Juniormester
02. maj 2002 - 20:28 #2
og ja til det sidste
Avatar billede tblaster Nybegynder
02. maj 2002 - 20:28 #3
Det er op til hvert enkelte udbyder!
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. maj 2002 - 20:28 #4
Det skriver de fleste pga. de ikke kan kræve penge ind af dig, hvis du er under 18 og bla bla...

Men det er vist meget få der tager det så helt alvorligt, så du får ikke noget problem du skal bare betale...
Avatar billede tblaster Nybegynder
02. maj 2002 - 20:29 #5
Men jeg kender ingen steder hvor man skal være over 18!
Avatar billede thomasdb Nybegynder
02. maj 2002 - 20:31 #6
jeg er 15 år- har da også hos: www.nettohost.dk
har aldrig hørt noget om ens alder
Avatar billede e-side.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 20:32 #7
Det er selvfølgelig forskelligt fra webhotel til webhotel. Jeg kan kun tale for os selv (e-SiDE Webhoteller, www.e-side.dk). I tilfælde af at kunden er under 18, skal vi udover kundens underskrift, også have en forældres underskrift.
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. maj 2002 - 20:33 #8
Scannet:
Det forudsættes at kunden er myndig for at tegne abonnement hos ScanNet

Azero:
For at kunne tegne et abonnement skal man være myndig. Azero.dk forbeholder sig ret til at afvise bestillinger eller nægte at forlænge et abonnement. Azero.dk kan på intet tidspunkt tvinges til at give begrundelse herfor.

Og jeg kan finde mange...
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. maj 2002 - 20:34 #9
Du er ikke i stand til at skrive under på noget, som binder dig økonomisk - hvis du gør, er aftalen ugyldig, og du kan annulere den når du har lyst.

De fleste webhoteller virker dog til at stole på en.
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. maj 2002 - 20:36 #10
(når man er under 18 altså)
Avatar billede tr0elz Nybegynder
02. maj 2002 - 20:40 #11
Tak for svarene!
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. maj 2002 - 20:40 #12
takker..
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
02. maj 2002 - 21:03 #13
thomasdb, så vidt jeg ved er du nærmere de 40 end de 20!!
Avatar billede overload.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 21:23 #14
3rdpixel.hove >> *lol* - vil slet ikke kommentere det ;)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
02. maj 2002 - 21:27 #15
Han ved ufattelig meget omkring web-hosting (http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?id=0&option=23&navn=thomasdb&rowStart=0) af en 15 årig at være. Du skulle forresten ikke være én af de uheldige konfirmander, der er blevet rullet i tivoli her inden for den seneste tid - eller følges du med en "voksen"?
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. maj 2002 - 22:38 #16
overload.dk >> Ikke for at være negativ, men hans svar består som oftest i at henvise til www.nettohost.dk - det er vel ikke fordi det kræver det vilde?

Det er ligesom mine svar herinde, følgende 3 er faktisk de eneste jeg bruger:

1) "Hvor finder jeg blablabla"
Web-Sale tilbyder blablabla til xx kr, mine erfaringer med dem er....

2) "Jeg mangler et gratis webhotel"
www.internetplads.dk

3) Nogen som har erfaringer med xxx.dk
Der har jeg så en bunke links til nyhedsgrupper der diskutere de forskellige webhoteller.

Det er oftest standardspørgsmål i denne kategori synes jeg.