Avatar billede kenito Nybegynder
02. maj 2002 - 10:24 Der er 8 kommentarer

Deler mapper

Hvordan deler man i Win Xp med adgangskoder på ??? Det vil jeg meget gerne vide
Avatar billede mr_zecan Nybegynder
02. maj 2002 - 10:40 #1
Mener du sådan så man kan logge ind med forskellige brugere??
Avatar billede kenito Nybegynder
02. maj 2002 - 10:44 #2
Er på et lokal netværk og vil gerne dele nogle filer, til alle på netværket de skal bare have en kode af mig først, ved ikke om man skal oprette dem som brugere eller man bare kan dele uden videre ?? Håber du forstår hvad jeg mener
Avatar billede mr_zecan Nybegynder
02. maj 2002 - 10:45 #3
Hmmm... nu ved jeg ikke så meget om XP... men prøv at gå ind i kontrold panelet og så vælg brugere det kan være du kan bruge det
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
02. maj 2002 - 10:52 #4
nej nå du deler det drev eller mappe du vil dele.
er der noget der hedder
Skrivebeskyttet
Fuld
Afhænger af adgangskoden

og nede under den kan du vælge adkangskode
Avatar billede kenito Nybegynder
02. maj 2002 - 10:59 #5
Nej det er der ikke noget der hedder i xp ? der er en der hedder deling og sikkerhed
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
02. maj 2002 - 11:02 #6
så er det den der hedder sikkerhed
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. maj 2002 - 11:09 #7
bruger du filformatet NTFS
Avatar billede cpu-seth Nybegynder
02. maj 2002 - 11:10 #8
er i skole og der har jeg ikke XP på computeren.
at det du deler kan der kun kommes ind på fra andre computere med 2000 og XP, med mindre du har oprettet brugerene på din computer.
det er noget microsoft har lavet så Linux og windows ikke kan dele dreve uden en ftp. men er også gået ud over 98 ME og 95.