Avatar billede charon Nybegynder
01. maj 2002 - 15:19 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike 1.4 !?!?!?!

Jeg har fornyligt opgraderet mit cs 1.3 til 1.4 (mod) men da jeg prøvede at spillet et map, skete der ikke andet end at konsollen kom frem, men der stod ikke noget i den, og cs var hermed gået i stå. eg brokkede mig flere gange til mine venner, som sagde at jeg bare skulle geninstallere, hvilket jeg gjorde, men jeg står nu med nøjagtig det samme problem :(
Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen, jeg er næsten 100% sikker på at jeg har fundet de rigtige opdateringer til både HL og CS... please hjælp mig da jeg er stor cs fan, men ikke kan komme videre med mit spil :.(

hvad skal jeg dog gøre???
Avatar billede zob Nybegynder
01. maj 2002 - 15:27 #1
Har du fundet upg 1.108-1.109 ???
Er også selv stpr cs FAn...
Du kan prøve at gendistallere det...
Hvis det ik dur...
Det er nok smartest Det tar jo ik særlig lang tid hvis du har Cs i downloadnings form det eneste råd jeg kan gi dig

:-)
Avatar billede zob Nybegynder
01. maj 2002 - 15:29 #2
Jeg er god til det med CS har også selv haft probs bare prøv at gendistalere det... Ved godt at det ik dur men slet HELE sierra mappen ik bare unistall og indstaler din cd+1.108+ 1.4
Avatar billede -123- Nybegynder
01. maj 2002 - 15:37 #3
eller "format c:" :)

// CDK
Avatar billede zob Nybegynder
01. maj 2002 - 15:38 #4
Ja men er det ik smatere at bare slette Sierra Hvis du altså ik aligevel skal formatere :)
Smider lige et svar
Avatar billede Chewie Novice
01. maj 2002 - 15:40 #5
http://www.eksperten.dk/spm/203451

her fik jeg beskrevet hvad jeg skulle gører .... se nederst
Avatar billede zob Nybegynder
01. maj 2002 - 15:40 #6
Prøv at spille en anden bane bare et gæt hvilken spillede du???
Nogle gange går den i Crack i dust dust2 og aztec prøve inferno eller en cs bane
Avatar billede zob Nybegynder
01. maj 2002 - 15:45 #7
Han ved godt hvordan han indstallere det Chewie..
Hans PC dur bare i når han gør det han sagde jo selv at han vidste hvordan han installerede det  og var sikker på at han havde gjordt det rigtigt..
Avatar billede zob Nybegynder
01. maj 2002 - 15:53 #8
Har du ICQ???
Charon??
så ka jeg hjælpe dig med det
Min er 157831584
Avatar billede Chewie Novice
01. maj 2002 - 15:53 #9
zob >> han skriver næsten 100% sikker
Avatar billede zob Nybegynder
01. maj 2002 - 15:55 #10
Ja Men jeg har forklaret at han skal indstalere de der ting hans venner har han spurgt det ville være lidt mærkeligt hvis de alle sammen sagde noget forkert ik??????
Avatar billede Chewie Novice
01. maj 2002 - 16:04 #11
zob >> ok hvis du VIL diskutere det !!

Du skriver selv i dit indlæg --> indstaler din cd+1.108+ 1.4 <-- er det så ikke også lidt irelavant .. DET VED HAN JO .. desuden er det forkert, han skal installer CD+1.109+1.4, du har altså givet han fejl info

kommenter venligt først dette indlæg, når spm er lukket så vi ikke tage alt opmærksomheden fra charon !!!
Avatar billede zob Nybegynder
01. maj 2002 - 16:40 #12
Sorry sagde forkert.... men man kan gøre det på mange måder...
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 17:42 #13
Husk at installere HL 1.0.0.9 FØR CS 1.4!
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2002 - 17:43 #14
Argh, det var et svar, sorry!
Avatar billede charon Nybegynder
01. maj 2002 - 20:30 #15
jeg syntes at jeg har prøvet alt, men det er pisse besværligt at skulle til at formatere
:( gider jeg ikke forløbig (selvom at lortet i forvejen er pisse ustabilt når det kommer til spil) jeg har en P3600, m. 128 ram og et gammelt g-force, burde være nok til at spille cs!
Avatar billede zob Nybegynder
02. maj 2002 - 20:49 #16
Tak charon...
Tak tak dem troede jeg ik at jeg kunne få
Thank anyway :)
Avatar billede zob Nybegynder
03. maj 2002 - 18:43 #17
Hey charon hvad er din ICQ??
du har addet mig men kom til  at slette dig :(
Avatar billede charon Nybegynder
05. maj 2002 - 16:18 #18
min icq er: 148585317 :)