Avatar billede danielfrost Nybegynder
30. april 2002 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formatering????

Hejsa!

Jeg har lige fået en Novell smidt i nakken og jeg vil faktisk gerne have den formateret, hvordan bærer jeg mig ad med dette.

Og kan jeg derefter lægge en Windows 2K Server på den?

Vær sød at hjælp!

/Daniel
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. april 2002 - 14:26 #1
Du booter såmen bare fra Windows 2000 Server cd'en. Under installationen vælger du at fjerne de gamle partitions, og oprette nye... herefter er alle spor af Netware væk, og du har en ganske almindelig frisk maskine :)
Avatar billede danielfrost Nybegynder
30. april 2002 - 14:30 #2
Hvis mine points havde været penge havde fået det dobbelte for dette svar...desværre må du nøjes :-)

/Daniel
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. april 2002 - 14:32 #3
hehe... det er helt ok... takker :)