Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
30. april 2002 - 11:19 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mikrofon-køb

Står og skal have købt en mikrofon. Den skal kunne optage tale uden for meget forvrængning og i rimelig kvalitet.
Er der nogen der kan anbefale et godt køb, hvor man får meget for pengene?
Avatar billede pfp Nybegynder
30. april 2002 - 11:21 #1
Hej,

Jeg har selv købt denne:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384627923

Og den er rigtig god!! Det er god nok en ikke en "standalone" mikrofon, men det er rigtig godt.
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
30. april 2002 - 11:51 #2
Det var dog ikke lige noget i den retning jeg tænkte... Den jeg skal ha fat i skal bruges til indspilning af lyd. Fortrinsvis tale.
Avatar billede swiffer Nybegynder
30. april 2002 - 14:42 #3
www.ke-musik.dk - Kig under Mikrofoner :)
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
03. maj 2002 - 08:58 #4
swiffer, vil du ha point? så skal du svare.
Avatar billede swiffer Nybegynder
03. maj 2002 - 13:28 #5
Hvis du syntes det er point værd :)
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
03. maj 2002 - 13:32 #6
Tja, jeg brugte dog ikke nogen af linkene, købte hos www.aage.dk . Men I får sgu point alligevel, det er jo ikke fordi de ellers er noget værd ;-)