Avatar billede Slettet bruger
22. juni 1999 - 11:04 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Et banner-rotationsystem...... ja tak

Har vi nogle der kan hjælpe mig.
Jeg skal bruge et bannersystem, der kan lave banner-rotation. og det skal helst være noget med hvert 10 sek.
og derud over skal der være mulighed for, at den person der har et banner på min side kan gå ind og:

* Admin-side med opkysninger:

* hvor mange gange har hans banneret været fremvits idag
* hvor mange gange har hans banneret været fremvits i det hele
* hvor mange gange har der været klikket på det

og sådan....

Og hvis det var muligt, så må det gerne være muligt at fortælle systemet, at banner1 skal fremvises 5000 gange, mens banner2 kun skal fremvises 1000 gange.
Derefter skal banner1 og 2 slettes eller bare ikke fremvises flere gange.

Og sidst men ikke mindst så vis det kunne lade sig gøre og sige banner 3 skal køre hver aften mellem kl. 19 og 22.

N.B:  Det skal helst være muligt at lave de forskellige ting på nettet, ting som at fortælle hvilke bannere der skal køre og hvor længe.

/MCP

P.s: Kan du løse denne opgave? Så kan vi finde ud af det med nogle point.
Avatar billede powerboy Nybegynder
22. juni 1999 - 11:25 #1
Brub NetGravity...

www.netgravity.com
Avatar billede overload.dk Nybegynder
22. juni 1999 - 11:28 #2
Rimlig hæftigt banner system - sikker på at der ikke bare skal mere end Point's på bordet?

Ellers kan jeg også godt supplere med nogle points hvis jeg også kunne få systemet - hvis altså der er nogen der gider lave det.
Avatar billede a1a1 Novice
22. juni 1999 - 12:34 #3
er du intereseret i at give penge (banner fremvisninger) ?

så er alt muligt (næsten)

det er jo ikke lige noget man bygger på et par timer
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 1999 - 17:00 #4
Næææ. men jeg er sikker på det ligger et sted på nettet, så det skal bare findes.

nogen der kender en adresse???

for andet end point er der ikke. Det er jo eksperten jeg er på :o)

/MCP
Avatar billede a1a1 Novice
22. juni 1999 - 20:37 #5
sikkert, men du får (sikkert) ikke nogen til at lave noget, til dig (gratis), som du skal tjene en masse penge på....

selv om det er eksperten osv, og man kan få nogle point hvis man hjælper nogle med deres problemmer, eller spørgsmål, men du vil jo have et færdig lavet system, gratis ??
Avatar billede s Nybegynder
22. juni 1999 - 21:02 #6
Prøv http://www.activeserverpages.dk
De har i hvert fald et bannersystem - aner ikke hvordan/hvor godt det virker...
Du får nok ikke nogle til at lave sådan et færdigt system gratis.
Men prøv ellers at maile mig på svend_bh@hotmail.com eller på ICQ: 34176882 så finder vi ud af noget...

M.v.h.

      Svend H. B. Henriksen.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 1999 - 21:11 #7
a1.

Jeg tjener jo ikke penge på systemet, men på, at jeg har en side som er godt besøgt.
Men skal jeg til at betale penge for det her. Så bliver det jo lige så billigt at benytte et af dem som er på marked ad media eller de andre

/MCP
Avatar billede fico Nybegynder
22. juni 1999 - 21:21 #8
Prøv at give nogle points  MCP
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 1999 - 21:23 #9
fico prøv og læs det jeg har skrevet....

P.s: Kan du løse denne opgave? Så kan vi finde ud af det med nogle point.

/MCP
Avatar billede fico Nybegynder
22. juni 1999 - 21:34 #10
Nej, det kan jeg ikke, men det var måske muligt at jeg kunne få en til det, men først den 28 tidligst.
Avatar billede a1a1 Novice
22. juni 1999 - 21:36 #11
nej selvfølgelig tjener du ikke penge på et bannersystem, bilka tjener vel heller ikke penge på at have et kasseapperat, det er bare noget nemmere end at have alle pengene i lommen..

Jeg skrev nu også, om du evt. var intereseret i at give lidt bannerfremvisninger, hvilket ikke koster dig kr...
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 1999 - 21:40 #12
fico.
og hvad koster det mon så?? 200 point???

/MCP

---

A1..

nåå nej det gør de jo hellere ikke, har ellers alle dage været lidt i tvivl.
Men fremvisninger jo til den som hjælper :o)

/MCP
Avatar billede fico Nybegynder
22. juni 1999 - 21:48 #13
Det ved jeg ikke, det store er jo om han vil/kan lave det.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 1999 - 21:54 #14
fico..

ok...
Avatar billede quak.dk Nybegynder
22. juni 1999 - 23:00 #15
Hvis i for bygget et sådan system er jeg også interesset i at få en kopi mod point eller bannerfremvisninger
Avatar billede s Nybegynder
22. juni 1999 - 23:32 #16
hmm, kan godt prøve at kigge på det...
Avatar billede quak.dk Nybegynder
22. juni 1999 - 23:36 #17
Oki, lyder super...

Kan du ikke maile mig i fremtiden??

På webmaster@quak.dk

Avatar billede overload.dk Nybegynder
23. juni 1999 - 01:14 #18
Må også godt maile mig :)

mail: overload@get2net.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 1999 - 01:16 #19
Syntes bare lige at jeg ville sige, at jeg osgå er her...
det er jo mit spm. *ss*

/MCP
Avatar billede overload.dk Nybegynder
23. juni 1999 - 09:24 #20
:) - Hvad med at prøve at lave det selv, hent et "pre-made" ASP-script ned fra nettet (http://netcoders.dk eller http://www.activeserverpages.dk) og tilføj de ekstra ting der ellers skal være der. Mix evt. flere "pre-made" scripts (hentet fra nettet) og prøv selv at lave det.

Selvfølgelig har vi ikke glemt dig (jeg har ikke!)

Overload
Avatar billede graae Nybegynder
23. juni 1999 - 09:45 #21
Hejsa

Jeg er også meget villig til at give en bunke point for et sådan bannersystem!!!

Mail mig på adressen:
Agjpriv@post.tele.dk

/Graae
Avatar billede s Nybegynder
26. juni 1999 - 13:56 #22
OK, jeg har 1. version af systemet klar nu. Skriv til mig på svend_bh@hotmail.com.

M.v.h.

      Svend H. B. Henriksen.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2000 - 16:57 #23
Rydder lige op i mine spm.

/MCP