Avatar billede chopindk Nybegynder
04. juli 2000 - 16:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor skal vi hen` då ! (evo 2)

Prøver liee igen, fik fejl. med. første gang !

Design mm. kan ikke lieee huske hvem svareren ell. spørgeren var, men svaret gik noget på: Brug ikke din fancy værktøjskasse fordi du kan, men kun hvis det passer ind i designet,,,,lyder godt, men ender hjemmesiderne så ikke bare alle med punkterede grå bolde i et underligt psykisk slattent univers, med grå i grå farver, så` sågar en svarer skrive: friske grå farver,,,øhhhhh ?

Er gif`s, Flash mm. på vej ud, og hvem skal bruge hvad, kommer meget design ikke an på hvem siderne er tiltængt, og hvad har smedens kunder i Sønderbavlelse
ud af en flot Flash intro,,,,,,jeg har ikke svaret, kunne bare godt tænke mig lidt debat om det !?

Point deles ud om 14 dage.
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juli 2000 - 18:49 #1
En ting der aldrig må være på en hjemmeside er stavefejl.

En tiing til jeg heller ikke kan fordrage er de små tekster nogle har til at køre nede i status baren, findes der noget mere usmageligt? De normale tekster der kører i statuslinjen:

Hej.
Dette er min hjemmeside.
Tryk på et link.

Ja det er flot at man kan finde ud af det, men hvad fanden skal brugeren med det??

Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juli 2000 - 18:50 #2
Der må godt være stavefejl i et indlæg på eksperten........ :)
Avatar billede chopindk Nybegynder
06. juli 2000 - 20:41 #3
Det var da for elendigt,,sikke nogen stivstikkere,,,tror jeg stanger poin`sne til mig selv !!!!