Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
29. april 2002 - 11:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vedr. c5 ?

Jeg har et problem med c5. Jeg har en version som hedder 1.8 ( gammel ) og en ny på en anden maskine 2.10.3

PÅ den gamle version virker balancen okay, men sum konti samt tælleværker. fx. dækningsbidrag.

Men på den nye version kan den ikke tælle saldoerne sammen...

Og vi bruger den samme kontoplan..

Hvad gør jeg fejl, eller er der en fejl i den nye version..?
Avatar billede dma Nybegynder
29. april 2002 - 14:18 #1
Er det på udskriften eller på skærmen?
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
29. april 2002 - 14:21 #2
Begge dele..
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 14:39 #3
Det er rigtigt at fra version 2.0 kan der være problemer med tælleværker og sumkonti.

Tælleværker i den nye version skal starte med et bogstav (eks. T1 i stedet for 1). Kan det løse problemet?
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
29. april 2002 - 14:43 #4
det virker stadig ikke... Jeg havde elles kun 1 i tælleværk...
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 14:44 #5
Du skal efterberegne perioder og sætte kryds i tælleværker før det virker.
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
29. april 2002 - 14:45 #6
andre forslag?
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
29. april 2002 - 14:46 #7
det har jeg også gjort.... fandens også..
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 14:52 #8
Er det alle tælleværker som ikke virker (husk at både de konto som skal tælles med og sumkontoen skal rettes)?
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
29. april 2002 - 14:57 #9
Dem havde jeg rettet til med T1..... Det kan da ikke passe..

Sum kontiene virker godt nok, det er bare tælleværkerne..
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 14:59 #10
Jeg mener konti af typen sum(tælleværk)
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
29. april 2002 - 15:03 #11
okay de virkede med A og B ovs. tak