Avatar billede jackson23 Nybegynder
27. april 2002 - 05:03 Der er 4 kommentarer

Fifa World Cup 2002

Når man indstiller controls'ene til gamepad'en i dette spil, bliver der
byttet helt om på dem inde i spillet. Nogen der har stødt på samme problem - og hvad gør jeg for at løse dette?
Avatar billede kick Nybegynder
27. april 2002 - 05:06 #1
Hvor har du købt spillet,for det er vidst nok ikke kommet i nu.
Det er vel ikke WAREZ??
Avatar billede jackson23 Nybegynder
27. april 2002 - 05:12 #2
Har købt det i Bog & Ide, så jo det er kommet. Skulle du ikke tænke dig noget bedre om, inden du kommenterer?
Avatar billede jackson23 Nybegynder
27. april 2002 - 05:14 #3
Avatar billede kick Nybegynder
27. april 2002 - 06:13 #4
Jamen det kunne jeg jo ikke vide,som jeg ikke har hørt om det.
Så jeg skal nok tænke mig om inden jeg kommer med en kommentar næste
gang