Avatar billede team-maesta Nybegynder
25. april 2002 - 20:33 Der er 44 kommentarer og
1 løsning

Lidt flash/swish

Hejsa!

Nu har jeg fået lavet et design af /cdc--Tak for det..

Jeg søger nu en lille flash-intro som passer til designet.

siden er:  http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/clan/r2e.htm

Farver: Op til jer

Der skal stå:

Welcome to the future of gamers...

Welcome to r2e  Rapture

A danish Counter-Strike team

Der må gerne være nogle gode effekter samt god baggrundslyd

Jeg vil ofre 50 kr.  +point

Håber at høre fra jer...
Avatar billede team-maesta Nybegynder
25. april 2002 - 20:34 #1
Det skal dog siges:

Rapture skal stå med lille r:

Dvs.. :  rapture
Avatar billede michaelb Nybegynder
26. april 2002 - 12:17 #2
Jeg følger spændt med!
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 13:47 #3
Skal den bruges som indgang til sitet, eller skal den være en del af dit design?
Isåfald den skal bruges som indgang, skal brugeren så trykke for at ankomme til hjemmesiden, eller skal den selv kalde sitet?
Hvis den skal være en del af designet, skal den vel laves sådan at den kører hele tiden, eller?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. april 2002 - 13:59 #4
team_maeta -> der er ingen grund til at ødelægge det ved at oprette så mange brugere :(

1.    team_maesta
2.    flash-freak
3.    z1z
4.    record
5.    ekspert-boy
6.    nisse_ungen
7.    perlen
8.    casperb
9.    dk_boy
10.    html_freak
11.    yionitez

):
Avatar billede team-maesta Nybegynder
26. april 2002 - 15:47 #5
Offline:

Den skal bruges som indgang til sitet-altså en lille intro..

Man skal gerne kunne sige:  Skip intro

Det er ligegyldigt om den selv går til sitet eller om man skal trykke sig videre..

Er det noget du er med på?
Avatar billede team-maesta Nybegynder
26. april 2002 - 15:53 #6
Bested:

Mit icq gider ikke fungere..den siger jeg er bag en firewall-selvom jeg ikke har dette installeret..

Derfor:

Hvis jeg, dig og rise skal spille mod hinanden bliver du/i nød til at komme på mirc..har du mirc?

Eller ring...

Vi snakkes
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. april 2002 - 15:56 #7
casper -> hmmm, tjooo... Hvilken kanal er du? eller hva det hedder :)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 16:11 #8
Jeg kan da godt kigge lidt på det.
Den URL du skrev i spørgsmålet øverst, er det den side den skal linke til?
Avatar billede team-maesta Nybegynder
26. april 2002 - 16:21 #9
Offline.

nej nej..

jeg søger blot en intro som skal passe til den..
jeg ahr en anden server/domæne som det skal linke til...
Det er dog underordnet her og nu..

Du kan bare komme ind på denne kanal bested:

#maesta
Vi ses nok så...
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 16:25 #10
Har lidt svært ved at se det er underordnet - hvordan havde du tænkt dig at knappe funktionerne vil virke, hvis der ikke er tilknyttet en url?
Avatar billede team-maesta Nybegynder
26. april 2002 - 16:29 #11
ja..det havde jeg ikke tænkt på..

Jeg ved faktisk ikke hvilket domæne den kommer på..
siden kommer måske op på:

www.clan-r2e.tk

Men..skal du have det at vide...kan du ikke lave den uden?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 16:34 #12
Hmmmmmm - kigger måske lidt mere på det senere
Her er en lille smagsprøve på hvad jeg har lavet 'so far' :)
Jeg kan sagtens lave den uden url.

http://www.offlinedesign.dk/eksperten/clouds.html
Avatar billede team-maesta Nybegynder
26. april 2002 - 16:39 #13
Damn du er dygtig offline..

Det var dog vildt flot...

Kanont..  Kan du få noget med hvor der står:

r2e  rapture
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. april 2002 - 16:41 #14
Ja, det er temmelig imponerende
Avatar billede 3355264 Nybegynder
26. april 2002 - 17:24 #15
ja du er PÆNT narjs til det der !! hvor langt tid tog det dig?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 17:33 #16
::TAK::
Det er svært at sige da jeg samtidigt sidder med 2 andre ting - men det er vel ligegodt en god halv time. Det er jo ikke noget særligt i dette, da baggrunden var den han havde i forvejen.
Men dertil kommer der jo også lige lidt tid med at udtænke hvordan det kunne være sjovt at lave :)

/0ffline
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 18:39 #17
Lavede lige lidt ændringer - se om du kan lide endtil videre
Avatar billede team-maesta Nybegynder
26. april 2002 - 18:51 #18
Har set det nu...

Jeg syntes r2e skriften er lidt for stor..men ellers ser det godt ud...

har du icq offline?
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 19:00 #19
Nope - ingen icq
Tjek lige igen om 3 min. jeg prøver lige at ændre størrelse på bogstaver
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 19:06 #20
tjek igen
Avatar billede team-maesta Nybegynder
26. april 2002 - 19:23 #21
Oki..

Det ser bedre ud nu ..
Avatar billede 0ffline Nybegynder
26. april 2002 - 20:25 #22
Jeg kommer ikke længere med den nu - er det tilfredsstillende?
http://www.offlinedesign.dk/eksperten/clouds.html
/0ffline
Avatar billede cdc Novice
27. april 2002 - 08:45 #23
team-maesta--> Skal du have dine filer eller hvad, kan ikke sende til din mail

/cdc
Avatar billede team-maesta Nybegynder
27. april 2002 - 10:50 #24
Det ser godt ud offline..

Send det til:  byskov86@ofir.dk

Det samme gælder dig cdc
Avatar billede team-maesta Nybegynder
27. april 2002 - 10:50 #25
Husk dog lige at fjerne..

Lavet af offline..
Avatar billede cdc Novice
27. april 2002 - 10:58 #26
prøver igen
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. april 2002 - 11:08 #27
Jeg har fremsendt html dokument + flash fil.
Kontakt mig lige, når du finder ud af hvor knapperne skal linke hen!
Angående den 50ér du udlovede, så giv den til den første gademusikant du møder på din vej - det kunne være en fattig studerende....

/0ffline
Avatar billede team-maesta Nybegynder
27. april 2002 - 11:20 #28
Oki..

Kunne du lave selve introen/billedet i introen større...

Det er ikke livsnødvendigt..men er det svært-og er det noget du vil?
Avatar billede team-maesta Nybegynder
27. april 2002 - 11:25 #29
Cdc:

Kan man godt lave html på siden/ midten

Eller er det et stort billede...

Hvis jeg ikke kan-hvordan gør jeg så??
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. april 2002 - 11:26 #30
Eftersom det er vektor grafik, kan du bare ændre i størrelsen i html dokumentet.
Den er lavet 300x250 - prøv eksempelvis at ændre de tal til 500x417
Avatar billede team-maesta Nybegynder
27. april 2002 - 11:27 #31
Det jeg mener er:

Hvor skal jeg skrive det der skal være på forsiden...syntes nemlig ikke det kommer frem..

<html>

<head>

<title>[ Clan-Juvenile ]</title>
<LINK href="menustyles.css" type=text/css rel=styleSheet>
<base target="_self">
</head>

<body bgcolor="#000000" topmargin="0" leftmargin="0">

<table border="0" width="100%" height="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
  <tr>
    <td width="100%">
      <div align="center">
        <center>
        <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="785">
        </center>
          <tr>
            <td width="100%" valign="bottom" background="top_01.gif" height="77">
              <table border="0" width="100%" height="30">
                <tr>
                  <td width="100%" valign="top">
                    <p align="right"><a href="#">Info</a>&nbsp;&nbsp; <a href="#">Members</a>&nbsp;&nbsp;
                    <a href="#">Challenge</a>&nbsp;&nbsp; <a href="#">Us</a>&nbsp;&nbsp;
                    <a href="#">ClanWars</a> </td>
                </tr>
              </table>
            </td>
          </tr>
        <center>
          <tr>
            <td width="100%" background="clanju3.jpg" height="341">&nbsp;</td>

          </tr>
        </table>
        </center>
      </div>
    </td>
  </tr>
</table>

</body>

</html>
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. april 2002 - 11:33 #32
Forstod du hvordan du selv kunne ændre størrelsen på Flash introén?
Denne bliver kaldt frem til at fylde 550x458
http://www.offlinedesign.dk/eksperten/clouds.html
/0ffline
Avatar billede team-maesta Nybegynder
27. april 2002 - 11:48 #33
Det forstod jeg ikke helt...

Men..det ser flot ud-nu da du har gjort den større
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. april 2002 - 11:52 #34
Jeg sende en html side til dig, den skal du omdøbte til 'index.html'
i kildekoden på dette HTML dokument, står der følgende kode ::

<EMBED src="clouds.swf" menu=false quality=best bgcolor=#000000  WIDTH=300 HEIGHT=250 og så videre .........

--------------------------------------------------------------------
Dette ændre du så til f.eks
--------------------------------------------------------------------
<EMBED src="clouds.swf" menu=false quality=best bgcolor=#000000  WIDTH=550 HEIGHT=458 ............
Avatar billede team-maesta Nybegynder
27. april 2002 - 11:55 #35
ok..tjekker
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. april 2002 - 11:58 #36
Hvis du skulle køre træt i den baggrund lyd, så er der en anden her --->
http://www.offlinedesign.dk/eksperten/strike.html
Lidt hurtigere loaded

/0ffline
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. april 2002 - 12:02 #37
Jeg har sendt en index.html til dig :)
Avatar billede team-maesta Nybegynder
27. april 2002 - 12:09 #38
Oki...tjekker
Avatar billede 0ffline Nybegynder
27. april 2002 - 15:29 #39
Hej igen team-maesta
Jeg har lige ændret introén således at jeg ikke behøver at ændre mere ved den 'ever' :)
Knapperne linker til 'index2.html'.
Så placer din Flash intro i samme bibliotek som det design /cdc lavede til dig. Omdøb designet til 'index2.html' og du er kørende ....
Jeg har lige afsendt den nye flash

/over n´ out ::
0ffline
Avatar billede team-maesta Nybegynder
28. april 2002 - 12:04 #40
Tak for hjælpen siger jeg så..

Men--skulle knapperne ikke pege hen på en server som f.eks.  www.clan-r2e.tk?

bare et eksempel..
Avatar billede 0ffline Nybegynder
28. april 2002 - 12:09 #41
Hivs du kalder den flash side jeg sendte til dig for index, ankommer man til den som den første når du ligger den på din kommene hjemmeside - uanset domæne navn - herfra kalder den index2.html som du kalder dit design fra /cdc.
Så det er ikke nødvendigt at kalde en absolut url i sådanne et tilfælle :)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
28. april 2002 - 12:09 #42
Hivs = hvis
Avatar billede cdc Novice
28. april 2002 - 12:12 #43
offline-> nu vil ikke siden ligge i mit bibliotek for altid, så det ville nok være en idé at linke et andet sted hen.

/cdc
Avatar billede 0ffline Nybegynder
28. april 2002 - 12:15 #44
den jeg har afsendt linker ikke til dit design, udelukkende til "index2.html" da jeg som sagt ikke brugte en absolut url i den fremsendte. Brugte bare dit link til test :)
Forresten ret fedt design du fik lavet der

/0ffline
Avatar billede cdc Novice
28. april 2002 - 12:29 #45
tanx