Avatar billede tje Nybegynder
24. april 2002 - 20:26 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Outlook kontaktpersoner->tlf nr med områdenr

Er der en der ved hvordan man fjerner visningen af områdenummeret fra kontaktpersoner. Det står i parantes. Jeg kan ikke slette det og aner ikke hvor jeg kan slå det fra.
Avatar billede riversen Nybegynder
24. april 2002 - 20:36 #1
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
24. april 2002 - 20:37 #2
Højreklik på personen og vælg egenskaber . Dernæst er det bare at redigere i det , og så bekræfte med ok
Avatar billede riversen Nybegynder
24. april 2002 - 20:41 #3
cyberjoker: det bliver det jo ikke slået fra ved.
Avatar billede tje Nybegynder
24. april 2002 - 20:47 #4
Tja, det lyder meget simpelt, men  når jeg skriver et tlf nr. feks. 75xxxxxx og trykker enter bliver det til (75)xxxxxxxx 75 er mit område nummer.
Hvis jeg højreklikker og vælger "ring til kontaktperson" -> "Opkaldsindstillinger..." er "føj automatisk landekode til lokale telefonnumre" slået fra.
Avatar billede riversen Nybegynder
24. april 2002 - 20:49 #5
ok...hvordan var det nu lige jeg ordnede det hos min ven..hmmmm...
Avatar billede riversen Nybegynder
24. april 2002 - 20:50 #6
tror måske det også er derinde af, bare under en af de andre knapper
Avatar billede tje Nybegynder
24. april 2002 - 20:55 #7
Nå.. har vidst fundet ud af det...
Man skal i "Phone & Dialing Rules" og lave en ny location (uden område nr) så blev jeg af med (75)...