Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:02 Der er 26 kommentarer og
2 løsninger

StarOffice til Linux

tjaa overskriften siger næsten det hele ;o)

jeg skal bruge den nyest StarOffice til LINUX
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:03 #1
nyeste ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. april 2002 - 20:05 #2
spørg hos Linux folkene, det er nemmere
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. april 2002 - 20:05 #3
sorry, det har du gjort ;o(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:06 #4
den skal selvfølgelig være gratis ;o)
ved godt at 6.0 koster!
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. april 2002 - 20:07 #5
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. april 2002 - 20:10 #6
Avatar billede nessie Nybegynder
24. april 2002 - 20:11 #7
Du kan downloade 5.2 her hvis du er intresserede i det...
http://wwws.sun.com/software/star/staroffice/5.2/get/get.html
Avatar billede repsac Nybegynder
24. april 2002 - 20:11 #8
Hmmm... er der i øvrigt nogen der har prøvet www.codeweavers.com 's crossover-projekt?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:15 #9
resac => kender det ikke, men henter en DEMO

jeg skal bruge disse Officer til en flok IT-supportere der skal vide  at der findes anden en M$ Office ;o)

så hvis i kender andre ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:17 #10
andet end M$ Office ;o)
Avatar billede nessie Nybegynder
24. april 2002 - 20:18 #11
prøv på www.openoffice.org det kan være du kan bruge det, det er også gratis.
Avatar billede nessie Nybegynder
24. april 2002 - 20:20 #12
har ikke brugt det ret meget, men lige umiddelbart virker det ret godt. Meget ala staroffice.
Avatar billede retaxes Nybegynder
24. april 2002 - 20:20 #13
Sun
Avatar billede repsac Nybegynder
24. april 2002 - 20:21 #14
=>rhkdk: hvor kan du hente en demo? - man kan hente plugin'et som demo (med det kan du køre quickmovie og andre sager) - office-haløjet kan man da ikke hente en demo af(?)

KOffice er også forholdsvist godt - bedre end staroffice efter min mening, men det allerbedst er (desværre!) M$ Office.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:23 #15
repac => hmm så bare demo.. ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:25 #16
repac => det er også meningen at den skole jeg arbejder på, skal konventer deres PC'er til linux og skal have en ordenligt Office der til!

så jeg skal finde en masse forskelligt, som der kan prøves
Avatar billede repsac Nybegynder
24. april 2002 - 20:25 #17
=>rhkdk: oki - ellers måtte jeg også prøve det :)
Avatar billede repsac Nybegynder
24. april 2002 - 20:28 #18
=>rkhdk: kender du www.gnuskole.dk ? - ellers er det nok et besøg værd :)

KOffice kan nok bruges, men jeg har ikke selv fået noget som helst stavekontrol til at virke.

Jeg tror jeg vil sætte min lid til codeweavers ind til der kommer et produkt som vitterligt kan hamle op med M$...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:30 #19
repace => ja jeg kender www.gnuskole.dk men mere af navn ;o)

M$ mener jeg er blevet pålagt at lave en version til linux, ligesom de har lavet til Mac OS
Avatar billede repsac Nybegynder
24. april 2002 - 20:32 #20
=>rkhdk: ok, det vidste jeg sgu ikke... hvornår regner de med at den kommer?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:41 #21
repac => dunno.. men kan bare husk der var en del snak om at deres Office skulle understøtte flere OS'er incl. Linux!
Avatar billede repsac Nybegynder
24. april 2002 - 20:46 #22
Hm. 'kay

Skal vi ikke lave en aftale som går ud på følgende:
Jeg lover at kalde dig for rkhdk - tilgengæld kalder du så mig repsac (eller fnof)... ;o)
- det kan jo også være at dine fingre er lidt skæve så du ikke kan ramme rigtigt - hehe ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
24. april 2002 - 20:47 #23
repsac => sorry ;o) er for hurtig på tasterne ;o)
Avatar billede repsac Nybegynder
24. april 2002 - 20:51 #24
bare i orden :)

... det kan måske også være parkinson - heh
Avatar billede repsac Nybegynder
24. april 2002 - 20:52 #25
Roger, over and out - jeg booter lige op i linux - jeg vil forsøge at installeret wine fra codeweavers og derigennem bruger trillian... håber sgu det lykkedes idet jeg efterhånden har forsøgt alt for meget der ikke lykkedes.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. april 2002 - 16:55 #26
repsac => svar lige ;o)
Avatar billede repsac Nybegynder
25. april 2002 - 19:49 #27
Yearh :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. april 2002 - 20:21 #28
Takker for pointene

www.fotx.net/retaxes